Sabtu, 14 Mei 2011

kasihan mereka...BAGAI MELUKUT MENGESOT DI TEPI GANTANG.

oke semua...
assalammualaikum...
*xjwb dosa.
berpikir dan terus berpikir...
nape mereka yg terima naseb macam tu.
kesian kot...xadil tau.
sepatotnye mereka dpt lebih dari tu.
mereka seperti MELUKUT MENGESOT2 TEPI GANTANG.
cam mane aku xcakap cam2.
dahlah dari hospital nak ke community sendiri.
*sem ni kami kene prakrikal di HOSPITAL DAN KLINIK KESIHATAN.
dyorg 'yg tahu' tempatnye kan.
then brg2 'yg sikit' plak kan.
last2 minit baru bgtau xde transport.
bagerooo.....
dan siapa yg terima naseb2 tersebut..
ini dia,sayang2 aku yg kudus...

rindu la kat SAYANG2 aku ni.

korang bole ignore je kan..
eiiii...kalo kite ngamok sekampong da.
eh,bkn sekampong lg rasenye.
sebandar kl ngamok.hahah.
dah g2,bkn sal 2 je.
penempatan pon macam haram.
nak ckp xbayo sewa,bayo kot.
tp rumah sekadar tempat berteduh.
bkn mcm tempat untuk todo.
*apakah yg aku mangarut.=.'=
bukti mereka sgt kesian.
.
.
.
.
v


selain itu jagak,rumah byk nyamuk.serammm~~~


patot ke nak kene bayo mcm 2?errrr....kelako kan!!haha.

ni mesej yg plg aku xthn.hahah.

oke.
benda paling risau mcm mane nak mkn.
dasar tekak buaya SAYANG2 aku ni.hahha.
cepatla korang doa2 mase berlalu cpt for 2 weeks tu.
then balek cni menikmati makanan2 yg enak tanpa perlu bayo utk bsh baju.teheee~~
.noktah.

*aku da pakse wawa n mun anto pic berdua kat sane.hahah!


sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

0 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP: