Sabtu, 12 Februari 2011

sos lagi glamour dari aku?? =.='

xcaye wey...ngape ko tanye?hey...nape mesti sos ebih dapat perhatian dari kami yg cantik2 ni..hahahah.perasan tahap dewa~~ ngeh3.
mane tak nye,time aku kat mcD td,ad la auntie2 ni bole plak la kan dy pelik ktorg amik sos punye byk..ak ngan muke pelik ni pandang mun.hola pelik..bg org2 malaysia cm kite ni,klo makan xpedas xsah..atenye kan..tapi bg dy cam palik gitu..siap tanye aku..

"hey gurl,u have 9 sos..r u really like sos??"
n tndk balas ak sambil hangguk2 dgn muke blurr. =.= <- bodo gile muke ak time ni

pas2 bole plak dy amik pic sos 2..xleh bla.hahahah.dalam ati aku perlu ke amik pic sos??dy cakap kalo tnjuk pic ni kat anak dy,mesti anak dy suke..hah??hahahah.manusia pelik.dari negara mane ntah.haha~~


pelik ke amik sos byk???

........................................................................................................................................................................

oke,abes mara+pelik.mari2 aku cerite serba sedikit cerita jalan2 aku rini.kalo tiap kali kuo mesti ad sebab musabab.ye tak??begitu jugek aku...nak tau nape?oke,sebab musabab nye sebab ktorg nak beli SDBD..ap 2 SDBD?aha!!ada la!!hahah..ne ko bole tau..
n ari ni adalah BESDAY MUN!!! mun hadiah later k,nga otw.hehe.so g nyalan2 jap nak hirup2 udara luo..hahah.arini kuo bertige jap,,kak fiza n nik cam bese la..ngan hal masing2..haishhh...ble la dpt kuo together2 yep.payah tol.msg2 bz cam menteri .agknye kalo nak kuo berlima teros kene wat appoinment awal2 ek sng.:D


nape mata aku nampak pelik??takottt!!haa~~


woot!woot!jauh je ddk.gado ke?hee~~


after g mydin,melantak kat mcD.suke2 time masuk cni coz STAFF2 MCD SGT PERAMAH.
*gud job!!5star tok mcD!;)

PSSTTT...asal sayur mayur leh terkuo dari bege?betape gelojohnye aku.haha~


hmmmm..dapat jua nak mam ice cream..dr smlm tau..hehe.


bila aku da dpt "airles",gini la jd nye.mkn da xpndg kiri kanan.ngeh3.
*airles=aiskrim.bhse anak sedare gua!haha.


muke kanak2 ribena gila!haha.


yeay!!beg baru..dpt harge mura stlh goda2 uncle cine uh.hahahha.
*gua bkn penggoda yg bgs.


wawa pon beli jugak.tp beg nak g posting.semangat kan!!! :)


kudap-kudapan kami.byk kan!!kami kuat makan.haha.


walaupon hanya sekon aiskrim,namun beribu thanks mun!!heeee~


MALAM INI!!TUNGGU!



sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

0 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP: