Sabtu, 12 Februari 2011

"Comelnye Berbaju Kurung"

assalamualaikum..
ermm..kwn2 ape kabo??sihat??
alhamdulillah..baguslah ye..
kene jage kesihatan tau..
maklumlah,sekarang ni cuace xmenentu..
kejap panas,kejap mendung,kejap terang,kejap gelap.
kejap2 sampai xtau la ape cuace kat luo tu.hehehheh.
hari ini rase nak bersopan je..
biase la..ramai cakap saye ni sebenarnye pelembut orgnye.<-ko ingt aku DAIA ke?pelembut pakaian.haha.ehem!!lembut2!kepit cikit bile jalan tuh!


hahahahha..suda2!!aku xsanggup lagu nak jadi lembut.haha.len kali la kepit2 ni.aku hanya bole kepit2 bile aku BERBAJU KURUNG.comel kan pakai baju kurung?yep sgt CUMEL,CUMEL,CUMEL N COMELLL!!aku sgt suke tgk pempuan yg berbaju kurung sebabnye MANIS g2..even ko xpakai tudung pon nampak sesangat la keAYUan ko.tp sebaik2 nye pakai baju kurung padankan lah dgn tudung kan..kan lagi MANIS cik adikkkk!!heheh.coz dlm Islam pon tuntut kite TUTUP AURAT kan.secare automatiknye bile ko pakai je baju kurung,org akan lebel ko BERADAP n... "halamak!!bagusnye budak ni..SOPAN jep".tol!!

ag satu kalo time bakal mak bapak mertue dtg meminang,nampak ko berbaju kurung,alahai...mau CAIR dyorg wey.dari ati yg keras leh jd lembut.dari xsuke jd suke,dr mara leh TERSENYUM ceria.tanpe lengah2!!dyorg tros cop ko amik jd menantu.yg si bakal laki ko lak,da nangis guling2 mintak nak kawen cepat..hah!!ape xbangge korang??sume orang laki2 mesti sokong ckp aku ni..



sebenonye yg aku merepek2 pnjg ni aku msk contest.contest "comelnye barbaju kurung"




haha.maklumlah,kalo da kene tag ole member gua syidadu,kenelah buat.x gitu?sebelum 2 nila pic yg aku pertandingkan..cantik??haha~~


opinion aku pasal bile aku berbaju kurung just simple jep..wif 3 word..KETIMURAN=MELAYU,SOPAN n SELAMAT.tol x aku cakap..cube ko pk,ad ke bangsa len pakai baju kurung?ade ke bangsa len ad baju yg sesopan kite?ad ke bangse len ad baju yg leh selamat kan dyorg?xde kan!!!hahah..rrr...kan ke bagos BAJU KURUNG ni..3 in 1..bile aku berbaju krg aku tros akan d kelilingi 3 words ni.*haha.bole ea g2?ye wey...tol..bile berBAJU KURUNG jep aku teros jd sopan..jln sopan,mkn sopan,ckp pon sopan.even tunang aku pon suke aku pakai baju kurung coz dy kate nampak ANGGUN n COMEL.heeee~~
*sebabnye aku selalu dress up dgn mr legging..hee~~

rase sentiase SELAMAT coz pakai bju kurung tutup segala aurat2 yg xleh wat lelaki rase cam nak terkam ko.insyaallah..jagelah kesucian bile berbaju kurung ni.chewahhh..hehe
n dengan berBAJU KURUNG gak,ko wat la pape gaye pon..sume masuk n ko nampak sgt la COMEL!!:)

n d last aku tag contesn ni kat 5 org kawan ku yg bertuah.hee..
NANA AMJIS
KAK UMI
KAK ADA
ELLA LALA
AIMI

korg follow la contest ni k.senang jep.jus ikut syarat2 ni.

1) Entri contest "Comelnye Berbaju Kurung"
2) Link entri dengan blog
3) Sebab kenapa korang rasa perempuan pakai baju kurung itu comel
4) Letak gambar comel korang tuuu...=)
5) Pendapat tentang baju kurung
6) Jadi follower blog penganjur
7) Tag 5 orang rakan anda

ni hah penganjurnye..cik SITI KHADIJAH..:)

HADIAH NYE BES!!SEMESTNYE BAJU KURUNG.NAK TAU LBH LANJUT TEKAN LA LINK BLOG CIK SITI UH..
TARIKH TUTUP:20FEB 2011..
CEPAT LA JOIN!!HEHEH.



sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

0 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP: