Selasa, 22 Februari 2011

lukisan IMPIAN saya.

kau ade impian noks?aku pon ade noks.impian aku xbyk.ad lime je skg ni.yg menyusul ad 14 ratus.hahah.eh,sukati aku nk impian byk2.aku pnye impian.=.'= aku ni just impain yg simple.aku xcam org len.ad impian yg heavy2.sebab bg aku,impian yg heavy2 ni sush kot nak capai.haha.dr xtercapai dek akalmu,bek aku capai air skg ni.sebab haus!!haha.jap2..


gulk,gulk,gulk..rrrrr..lega2.air msk jer der.nga kering poket.syukurrr..haha.so impian aku ni insyaAllah akan aku capai.klo ad rezekinye ek..erm,erm..inilah impian saya!!
*geli2.cam dak2 men impian2.hahah.


ikhsan ilustrasi IMPIAN aku by WAWA.JGN GELAKKAN!!wpon lksn xcam umo dak 21thn,hahaha.tp aku appriciate sesgt.coz dy lukiskan impian aku.org len xdok wat gni.haa~~
*2pon pas kene pakse ngan aku.haha~~

2lah impian aku.pertamenye aku nak kawen pakai gaun yg cntk.kedua aku nak domokun yg besarrr punye.haha.ketige nak hp c6.cool der!!skg nga mhl ag.huk3.mtk2 taon dpn trn hrga dah..then nak uma beso n kelima nak kete impian aku..INSPIRA..haish....besnye..klo lah impian ni leh dpt skg.wah!!mau pengsan aku skg.haha.ce teka nape kete n uma impian aku yg las??sbb CIK NAZ nak tlg realisasikan..heee~~~..besnye,besnye...lalalalalalalalal~~


wawa soh aku tmpl hasil lukisan dy kat dashboard aku ni.heee~~i will dear.:)





sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

0 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP: