Khamis, 3 Februari 2011

penangan raye cine.

diam2.
ya ampun,bingit telinga ku lorh.
*ceh,konon mara,tapi ak la org 1st kuo g tgk bunga api.haha~~
da mcm perang dunia da.
syok2 mate ak da kuyu nak tdo.tbe2 terkujat2 dengo dentum dentam.
bkn aku je,pu3 yg tdo pon leh bgn.haha
ad ag..
burung merpati blkg uma lari xckp tnh dngo bnyi mercun.
*lari xckp tnh?burung lari pkai kaki ke?haha





ui..
cam2 warne ade.
suke pu3 tgk.lame lak 2.
cam pesta da taman perumahan aku.
til now ak xleh tido.
kol 1.16 am td baru senyap.
bkn takat mercun n bunga api.
tanglung pon ad.
ala,yg dy bako then t tanglung nye terbang nek atas.
cantik.
bak kate akak aku da mcm kunang2.haha.
ni la penangan raye cina.
mercun,bunga api,limau.
jgn pelik klo tme rye cine bnda2 ni melimpah2
limau kat uma aku jgn kate.
da mcm banjir limau.
haha.


tanglong ni sgt cntk,cm kunang2.hehe.byk tp ak sempat amik 1 pic jep ni.ibu kate ikut kepercayaan org cine,konon nye,tanglung ni akn d terbangkan sampai ke syurga.:)


*mara tol ak kat jiran sblh ni.ak amik la pic time dy nk men tanglung 2 td,tbe2 leh plak dy soh pdm.kate nye xleh amik gambo nanti ''x ong".yep2 je,ak ngok td org2 cine len lek je amik gambo tanglung uh,siap amik video ag.huh!!




sebelum terlupe,ak skg da jd bisneswoman.amboi..bergaye x?haha.actually bkn ak la,ibu.sje jep tlg ibu.cari wet tepi.xd keje kat uma,ibu niaga la jual tempe ni.hehe.so,sape2 mau beli "TEMPE SAMBAL IBU'' ni,bole text aku oke.jgn ragu2.tempe ni sgt sedap n murah.
*klo xsdp,xkn ak nk jual,ye x?bhahaha~~


satu balang rm8.:)


sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

0 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP: