Jumaat, 18 Februari 2011

petang jumaat,rehatkan kepale otak.

salam...
haha.
tibe2 kan.
aku mulekan berblog dgn salam
*eh,bgslah noks!!ad improvement!haha

petang tadi.habis da satu kl sentral aku pusing ngan dak2 ni.haha.abes je kelas aku tros menujukan kaki ke kl sentral.tujuan utama nak jumpe APIZ <-* eh,ni adik ipo aku la.jgn slh pk sgt.=_= . atas sebab nak amik jersi.hehe.nana n mun yg beli.TIME KASIH korg.hee~~

then sementara tgu apiz dtg pas semayang jumat,ktorg pon telah mengecas diri ktorg nga menghadirkan diri ke food court kl sentral untuk makan.lapo thp dewa!!haha.ktorg g serbu nasi kukus.sedap!!lima bintang tok akak jual tuh ! :)
*nape mesti bg bintang kt akak uh?bg kat nasi la...haha

nasi kukus+air kenduri.
*air sirup.


baru nilah pic wawa nampak betol.haha.


dak 2 ketul ni kalo xamik gambo,memg pelik. :D


Tengok2..beriya tau makan.sampai aku amik pic pon xpasan.haha.


nik la org first yg menyuarakan ati nak g mkn.jgn terkejot.wpon bdn tipis cam papan tapi selera cam tekak 6 org.haha.tp body still slim melim tau !


nasi nik sgt baaaanyyaakkk!!!


ni nai aku..smpai mengah2 nak ngabeskannye.2pon mule2 aku nk tambah lahi laok telor.haha.


atok Haji Arshad!!he is awesome people..all his children is a perfect human..:)

atok ni satu meja mkn ngan ktorg.sgt peramah.suke bercerita.mcm2 dy bercerite.dy gak sgt la pndai wat joke.hehe.tp ad satu benda yg unik pd atok ni yg aku suke..dia suke PANTUN n THEATER.:)
*tibe2 rindukan atok..T_T


kuih2 yg telah di belanje atok arshad..time kasih atok.




after kol 2 lebih,ktorg g la dok melepak2 smbl berpicta2 sementara tgu apiz sampai..hehe.ni jela keje ktorg.coz dyorg da tau da habit aku.klo wat pape or g ne2 mesti nak amik gambo coz nak msk dlm blog!!haha.bgskan dyorg..memahami aku..^__^


nik tampak cantik arini dgn eyeliner.:)


maap2..pic berkabus..haish...hehe~~


purple day..:0

abes berpicta tros g nek kfc.lepak c2 plak.coz nak beron9 kan.heheh.da klu lepak2 of course kene bermakan.haha.tp jgn bimbang masih ad space ksg dlm perot.hak3.n yg plg bes,kfc d blanje oleh APIZ!!!mekasih dato'....hehhehehhehehehhe~~ *tersenyum pnjg sebab org blanje.


makhluk Tuhan paling galak bergambar.:)



wawa,chat ngan sape uh??haha~~


mekasih KAWAN.hilang rase tension aku tok minggu ni.thanks again.:)



sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

0 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP: