Khamis, 10 Februari 2011

bakal SUAMI saya.

sekejap je kan da setaon setengah.hey!!ini bkn tempoh ak study,ini tempoh ak tunang..hehehe.bln ni msk tahon ke 2.haishh..mken la ak cuak.bkn sebab ap,sbb nye da nk hampir melangkah ke alam baru.ak plak yg xcam org ptot kawen.kyaaa~~~
*.................................pengsan jap.

hah!!macam2 lom wat persediaan.even diri aku sendiri.haha.sabo2.kene wat slow2.yg penting skg nga cari mase yg sesuai tok g KURSUS KABEN.*salah!KAWEN.ok.cam xcaye lak aku nak jadi bini org.haha.dulu aku penak terpikir yg aku ni xlaku.*mulut!!lempang nak?
tol wey!!yela,org xcantik+ganas cm gua sape yg nak dok??namun Allah 2 maha adil.hehe.thanks Allah.:)

nila bakal laki kite.hehe.dulu cikgu penah cakap.kat "atas" sane da tertulis dalam ''diary'' kite sendiri kite punye jodoh,mati,masa depan.mintak2 dlm "diary" aku 2 da tertulis cik naz la jodoh aku kan.insyaAllah..amin..:)



.u r my sunshine.

actually cik naz mintak taon depan nak kawen.yela,ikut perjanjian ktorg ikat 3 taon.tol2 time ak da abes study.tp,tp,tp,tp......ak takot der!!haha.aku mintak tangguh ckit.yela,maybe dalam awal taon 2013.tp cik naz xmau!!!hahahhahha.dont be gelojoh sayang!!hahha.xd la..bkn sebab ap,cik naz ckp dlm mase tangguh 4 5 bulan uh mcm2 leh jd.huhuhu.tol gak kan.xpe la.mintak d jauhkan dari ape2 yg xelok kan.tp yg paling penting!!kalo leh..nak sgt wat bulan 3,coz time uh besday aku n cik naz.hahah.xpe la..ne2 pon bole asalkan hari itu baik n majlis selamat berjalan dgn lancar kan..debar2!!sgt mendebarkan menunggu hari itu.......

cik naz,sayang kamu sgt2.hope kamu sabar ngan perangai sayang yg degil,keras kepala n ganas ni.hehe.kalo bole sampaikan lah hubungan kite ni ke hbgn yg halal oke.sebab syg rase org lain xleh da nak curik2 ati syg ni coz kamu la pencuri yg paling power.susah polis nak jejak.hehehe.n syg tau,cik naz leh jadi suami yg baik n ayah yg baik kepada anak2 kite.*anak?...pengsan lagi.haha.


...sayang kamu
cinta kamu
kasih kamu
rindu kamu
SANGAT2...

i can only wait for you dear. :)


sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

0 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP: