Ahad, 20 Februari 2011

"selamat hari lahir adikku"

"epy besday 2u..
epy besday 2u..
epy besday 2 egi..
epy besday 2u.."
+sweet 19th
+moga pnjg umo n murah rezeke.
+be a matured boy.
+jgn lupe jage solat.
+blanje eka makan!!haha.

*sekeping mesej besday dari kakak kepada adik.




oke.hari ini 20hb februari besday adik aku.adik ane ag.adik aku ade sowang je wey.
*jgn cakap nape aku nampak bongsu. =_=
beso da ADIK aku.
19 taon da.
dulu akulah yg cebok kan berak dy.
skg dy cebok sendiri.,aku cebok xbrsh katenye.>,<>sepetot dy.
skg boxer yg dy layan.
dulu aku yg henjut buai nak tidokan dy.
skg dy tido sendiri,xdenye ingat aku.
dulu susu dy aku yg bancuhkan.
skg nak watkan aku air segelas air malas nauzubillah.
dulu akulah pembelanje dy yg tegar.
skg dy yg blanje aku.
*xpe,aku student dy da berkejaye.bak kate nana.haa~~
dulu kalo cium adik kalo bole nak smpai lekuk pp adik.
skg nak cium pon malu2.hee~~
dulu akulah pembenteng adik.
skg dy la pembenteng aku sbb dy lagi tinggi dari kakaknye. ^_^


walau camne beso pon ko adik.
eka tetap sayang egi.
jage diri leklok.
jadi anak yg bek.
eka sentiasa doakn yg terbaik tok egi.
"epy besday dear :)"



*thanks 4 calling.hamboi ko,time call free baru ingat akak ko ea..hahah.




sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

0 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP: