Rabu, 16 Februari 2011

.sebab engkau.

sebab kau lah manusia.aku jadi tension.
sebab kau juga manusia.aku rase len.
sebab kau lah juga manusia.aku diganggu 'dia'
sebab kau manusia aku da bazirkan airmata.

cukup2 lah ape yg ko dah buat.xrase bersalah ke?kecil xbersalah pon.sanggup nye lah ko kan.dulu sebok mengate pasal orang.las2 benda ni jadi pada ko.xtakot ke?kecil dtg mengganngu.xtakot ke kesan akan dtg?xtakot ke dgn Dia?pandai kau kan.helah itu ini.ko jgk dah sakitkan ati si putih.dy ikhlas dgn ko pd awalnye,tp ko hanya wat dy sebagai pendinding kau.siapa engkau ni?manusia kah,syaitan ka?aku xmara kalo ko pandai jage diri.tapi...ko sikit pon xnak dengar ape segala kata2 baik.pegilah kau.aku da tawar sgt hati nak dekat dgn kau lagi.si suci pon mahu tinggalkan engkau.berubahlah.sebelum Dia tarik ape yg angkau ade.n aku sgt terkilan n kecewa dgn ko.sgt...T_T


*thanks my boyfie...sanggop lyn mslh syg...:'(


sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

0 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP: