Sabtu, 12 Februari 2011

Saya nak first Give away from De'din

ala.......
nak sgt menang ini contest..
hadiah nye best wey!!
t leh jalan2 pakai baju ni.
bangge2 nye!!
pakai baju negeri johor!
aku sorang je ade,ko ade??haha
*cehh,bajet aku yg menang.haha.

nak,nak,nak,nak sgt menang..
cik de'din...(sambil kedip2 mati wat muke cumel.)
leh x bagi cik noyis menang...
bole kan,kan,kan....
heee~~~
bajunye cantik sgt.
sebab ....

tadaa!!
penaja baju ni yg sgt kreatif wat design baju..
^_^
tentunye dari...

STRAWBEARU

YEA2!!!aku sangat teruja sgt coz design baju STRAWBEARU gerek sey..^_~

korang nak tshirt gni gak?
marilah join..
gua tag kat mereka2 ini.

SYIDA
NANA
KAK ADA

HADIAHNYE BES WEY.
GERENTI ORG LEN XDE.
korg leh kembang2 idung ngan hadiah ni.
haha

hadiah

1st : Sehelai tshirt anak negeri pilihan anda
2nd :Top up RM 10
3th :Top up RM 5

*ni contoh jep.jgn la gelabah wey.baju tok sume negeri ade..hehehe

so,syarat2nye d bwh ini..join2!!
syarat nya cukup mudah !

1) Buatkan satu entri bertajuk 'Saya nak first Give away from De'din '
2)(Jangan lupa link blog De'din dalam entri tu)
3) listkan hadiahnya !
4) tag 3 blogger dan pastikan mereka mengetahuinya !
5) tinggalkan link Entri Giveaway dibawah entri blog penganjur
6 ) dan mention kan penaja tshirt tersebut iaitu
STRAWBEARU

BYE2!!harap2 bole menang...heee~~


sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

0 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP: