Sabtu, 26 Februari 2011

MAAF..AKU TERSASAR.

ap da jadi??
ne pegi tujuan utama aku?
arghhh..
semakin aku tersasar dari tujuan.
maap..
aku tidak sengaja mengingkarinye.
pasti akan aku capai tujuan yg murni itu.
arghhh..
persetankan semua itu.
sekali sekale ingkar,ape salahnye.
hahahah.
ala,t aku stat la blek.
ye,aku sedang on diet.
da 3 malam erturut2 aku mkn malam.
ingkar 3 kali je..haha.
boleh gitu cik salmah??^_~

xpe2.cube kembali ke tujuan asal.haha.ala,mlm pertama tu ad reason.time uh NANA n LEY dtg.so kene mkn mlm sesame.bes la mkn ramai2 ni kan.agpon lame da xmkn sme2 ngan nana.mlm kedua 2 plak bru pas elaun,so mkn beso ckt.hehe.then malam ketiga@mlm tadi sebab mun.dr ari 2 ckp nk mam kfc,so g la layankan dak kecik sorg ni.hehe.bkn selalu kan??hee~~

so mlm tadi dgn keadaan hujan yg renyai2 manja aku bertiga,aku,wawa n mun g kfc.makan kat sane tanpa rase bersalah aku telah mengorder snack plate.<-ne g tujuan utama?haha.wpon bertiga tp bagai nak pecah kfc ktorg gegarkan dgn gelak ketawe bagai.
*kak fiza blek kg,nik xsht sakit telinga.nik,take a good rest oke.:)


sementara tgu lif smpai pon boleh berposing dgn payung.haha.


wajah2 riang kanak2 ribena.:)


wawa,tgk ape 2?nak amik ayam mun ea.ckp la ea ayam n roti wawa 2 ketul.haha


plate aku,ade ayam 2 ketul,roti seketul,coeslow n kentang putar one scope.


eh,ne g ROTI AKU YG SEKETUL TADI???
*sebenarnye wawa wey yg curi roti aku.haha.aku xphm tol dak sekor ni.bdn kurus,selera naga.haha.


muke redha bile roti da ilang.haha.


hasil kutipan slpas siap mkn.licin kan!!3 3 kuat mkn.haha.


inilah keje ktorg bertiga.klo xd mende nak wat,tau nye nak menyumbat makanan jep.haha.xpelah,selagi bole mkn.kang da skt da xmkn baru tau.ibu pon selalu ckp,jgn sbb nak berjimat smpai xmkn.aku xksh klo duit byk hbs kat makan,asalkan aku xskt sbb xmkn n aku xmntk DUIT ORG pon tok mkn.hahahha..oke2,now stat ke tujuan asal.aja!aja!fighting!

.off to lowyaat n ts.


sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

0 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP: