Ahad, 11 Disember 2011

TANDAS BERSIH,SELESA NAK BERAK..

hai,assalammualaikum.
apa perasaan selepas baca tajuk entry aku.
first impression mesti kau kata,
"yuckssss!!selebet dohh kau!"
lalu aku pon menjawab,
"ada aku kisah?hahah."

apa pon korang nak cakap,cakap lah.sebab aku tak nak menipu.seius dohh.aku suka kalau tandas yang bersih bersih ni.selesa sangat nak membuang.lama lama dalam tandas pon tidak mengapa ye sayang.hahah.tak caya??kau cuba tanya bontot kau,mesti beliau tahu jawapannya.


bersiap sedia untuk menjadi juri pertandingan tandas tercantik.-.'-



beliau adalah pembantu perbadi saya,SYUHADA.
tugas beliau adalah menilai tahap ketinggian setiap mangkuk jamban.terima kasih.



perjalanan untuk ke kawasan pertandingan.
asalnya menaiki bas,
namun driver bas telah memberhentikan aku di Highway bersendirian.
terima kasih,kau sangat kejam pak cik.


dengan selaju mungkin aku berjalan di tepi Highway.
sumpah seranah jangan cakap la.
memang dah berbakul bakul.
segala jenis kenderaan memberikan aku bunyi hon yang kuatnya boleh menggugurkan jantung pesakit jantung.
aku berjalan dengan bersahaja bertemankan rintik rintik gerimis.
sambil terkepit kepit pundi kencing yang serupa nak meletup.
400 meter,bukan sembarangan nombor.-_-


sesampainya di kawasan tol.
tempat pertama yang aku pilih adalah tandas!


see.....
seperti aku katakan pada tajuk entry.
TANDAS BERSIH,SELESA NAK BERAK.hehehe.:)

*maap,gambar mangkuk tandas tak ada.
sebab mak cik cleaner dah tengok aku 8 macam.demm!!


bukan tandas je cantik.
surau pon bersih,cantik dan selesa.

terrbaikk!!


kemas kan.
maaflah gambar tak clear sangat,henpon murah je.



kalau macam ni,
tak balek uma pon tak apa.haha

terus terang cakap.
jarang jumpa kawasan rehat bersih macam ni.
thumb up la!!!
Malaysia sekarang semakin pulih dari penyakit kebersihan.
sudah tingkat menaik setaraf negara negara maju lain.
congrate to all Malaysian!!


"I'M PROUD TO BE MALAYSIAN."


sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

0 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP: