Jumaat, 23 Disember 2011

Mega Giveaway By Cik Bunny

klik BANNER untuk join adventure.

hye semua...
assalammualaikum..
dah klik dah banner kat atas tu??
kalau belum meh klik SINI meh.
cuba gi terjah blog CIK BUNNY.
apa dah dia tawarkan pada followers dia.
so aku nak menjoinkan diri aku selaku aku adalah salah seorang pengikut blog CIK BUNNY.
hehehhe.

giveaway ini sangat MUDAH.
asalkan kau bukan warganegara Indonesia mahupun Uganda.
dan membuatkan aku yakin pada diri dengan tahap jitu gila gaban..
adalah di sebabkan hadiah dia yang banyak.hahaha.
peluang nak menang 90.38% tau!
so,apa lagi....
tanpa segan dan silu aku join.
dan syarat terakhir GA ini adalah pergi meng'like' dan meng'follow' para para penaja.
mudah bukan!!!!^^


senarai penaja.

fanpage CIK BUNNY

fanpage AMIR NAWAWI





fanpage KKO.

sudah pikirkan???
oke aku sudah selesai.
so dengan ini aku ingin mengucapkan........

"selamat hari natal TERIMA KASIH JUTA JUTA KEPADA CIK BUNNY!!!"
kerana kesudian beliau menjemput aku join GA ni.
thanks CIK BUNNY COMEL!!!!


sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

1 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP:

noyis gila kentang~~ berkata... BALAS

insyaAllah dear..thanks jemput kita.;')