Khamis, 29 Disember 2011

HEADER FREE,AKU SUKA!^^

hai hai...
woot!woot!ada nampak apa apa perubahan tak kat blog i??
amboi..berseri seri kan kepala blog aku.
kepala blog?atau bahasa saintifiknya header.
berkelip kelip bersinar bintang gamaknya.
walaupun simple tapi smart.^^


header lama.

inilah header pertama aku.
buatan sendirian berhad tau.
time ni bongok bongok lagi.
masih time zaman beyen
so header pon cikai cikai je.haha.
tapi........lawa gak kan header aku buat ni.hmm...-_-
*tak ada orang puji,pujilah diri sendiri.


header baru

aha!ini header baru aku.
cantik kan!!!
ini semua penangan tangan kreatif SBK,Si Budak Kurus.
itupun atas sebab aku join segmen nak header free dari blog beliau.
baguskan dia,rajin,kreatif dan inovatif.hehe.
btw,thanks a lot SBK!^__^


sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

0 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP: