Rabu, 21 Disember 2011

FAIZAL TAHIR SUPERMAN TUKAR JANTINA PULAK??



sumpah!aku terkejut sangat bila dapat tahu berita ini.
maaf,aku bukan wartawan.
aku juga bukan bangsawan.
apa entah lagi karyawan.
tapi aku dapat tahu berita ini dari Mr G.
nama terpaksa di rahsiakan atas permintaan pembawa mulut.




eh..gini ke ngophenye berita yang di gembar gemburkan.
dasyatt!!!
kalah aku dohh sebagai Perempuan Melayu Terakhir.hahahhaha



sungguh tak percayakan.
tapi ini lah hasilnya.
dari nasyid ke rock.
dari serban ke superman.
dari lelaki ke perempuan pula.
mari kita perlihatkan hasil gambar yang aku print screen dari Mr G.


















APAKAH YANG SUDAH TERRJADI!!!!!
hahahhahhaah.
dah gila ke apa!
sesaja je ha aku ngetes nak translate nama si penyanyi pujaan ku ini.
tiba tiba jadi macam ni.
sejak bile pulakkkkkk la si Faizal ni tukar jantina.hahahhahhahah!!
tanpa memikir panjang aku bergelak ketawa sampai nak terburai usus kentut aku.hahah.
lalu aku mencuba sekali lagi.
tetapi dengan nama seorang retis yang baru sahaja mendapat anugerah Artis Paling Popular Berita Harian 2011.






harus ke nama ku menjadi seperti itu???
sengal kau GOOGLE.=..=

*hangin satu kepala dengan blog aku,entah apa natang dah merasuk,leh ke tepi semua ayat.xleh adjust2.-,-



sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

0 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP: