Selasa, 13 Disember 2011

ISU PEMAKAIAN RANTAI OWL:alamak,aku pon ade 2 utas!.=..=

selamat petang..

oke..aku tau korang malas nak baca entry aku ni.gosip yang dah nak expired kan.tapi ce kau tengok mulut aku..ce tengok betul2 apa aku nak cakap..."ada aku kisah??" hahaha.sebagaimana yang korang tahu,mungkin aku tertahu lambat sikit.pemakaian rantai burung hantu atau nama omputihnya 'owl' di haramkan kerana melambangkan FREEMASON.tapi aku hari ini bukan ingin mengupas tentang tentang FREEMASON sbb aku tak tahu kesahihannya.yang menjdi tanda soal besar atas kepala aku sekarang,BOLEH KE IDOKNYE PAKAI RANTAI NI??

inilah nghopenye rantai burung hantu yang di gembar gemburkan.


dan sekarang perkara ini menjadi belenggu dalam kepala hotak aku sebab aku jua memilinya.TIDAKKKKKK!!adakah aku berdosa ya Tuhan........aku insan yang lemah,hanya mampu berserah....


terima kasih.100% sama.T_T



dan yang menjadi aku lagi sedih tidak berhenti meminta ampun dari yang esa selama 30 hari berturut turut kerana.....aku ada DUA UTAS BURUNG HANTU!!!neraka ke tempat yang bakal aku singgahi.Tuhan tolong nyatakanlah...padanya tentang cinta,adakah masih diriku di perlukan....



tapi yang ni tak sama sangat.tapi masih sedih di hati.;'(



setelah aku meminggirkan diri bertapa di dalam gua gelap,tiba tiba pada satu hari aku mendapat suatu cahaya yang begitu terang dan berkilau kilau yang telah memberikan aku hidup yang baru.terima kasih ya Tuhan...^______^




"harus untuk kanak kanak dan makruh untuk dewasa jika bukan di agungkan." - ustaz azhar idrus,2011.


jawapan yang aku harap harap kan.dari orang yang begitu di segani dengan ilmunya.so setelah mendapat jawapan ini,aku pasti...tidak mahu pakai lagi rantai ini.bukan kerana FREEMASON,tapi atas sebab tidak ingin melakukan perkara yang makruh kerana perkara yang makruh itu tidak di sukai oleh Allah.Tapi jika koma koma ingin pakai juga,boleh.bukan haram hukumnya.so ada otak boleh pikir,renung renungkan dan selamat beramal.:')


"Mana-mana perhiasan yang mempunyai gambaran atau mirip kepada sesuatu patung atau binatang samada binatang khayalan seperti kuda yang mempunyai tanduk maka hukumnya adalah haram berdasarkan hukum di mana Nabi melarang meletakkan patung di dalam rumah.

Sesungguhnya para malaikat tidak masuk ke dalam rumah yang ada di dalamnya gambar, patung, anjing dan orang yang berjunub."




sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

0 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP: