Isnin, 26 Disember 2011

JOHOR PREMIUM OUTLET..UNTUNG JOHORIAN..


assalammualaikum..
mungkin cerita ini ttelah di ceritakan.
tetapi aku mahu juga cerita tentang cerita ini walaupun ia telah diceritakan oleh pencerita pencerita hebat.
kerana aku jua adalah pencerita hebatkurang hebat.

tajuk cerita:JPO@Johor Premium Outlet.

at Indahpura.

mustahil la kan.
di waktu2 cuti aku tidak menghabiskan dengan aktiviti yang berguna.
so dengan kesempatan yang ada.
aku pon telah berjaya menjejak kan kaki ke JPO hasil dari buah mulut di sekeliling ku.
pergi ke sana haruslah berteman
wajib dengan encik tunang saya,CIK NAZ.:')


sampai di sini dalam jam 3 petang

seriously ramai orang yang teramat gila!
dah macam semut nga hurung biskut oreo vanilla.
dulu jalan Senai tak popular langsung.
jalan pon lengang.
kesesakan lalu lintas?jauh arang dari sate
namun sekarang???
kau orang buat buat paham.=..=


walaupun hari hujan.-,-


muka kanak kanak ribena yang girang dapat pergi shoping.

nasib baik parking kereta senang.
rm3 sekali masuk.
berpatutan.tidak terlalu mahal.
*kalau rm3 sejam kompom aku dah sumpah seranah.-.'-



ini dia!!
sangat besar ye kawan kawan
aku rasa dah macam kat gudang jenama jenama mahal.haha.
memang syurga la kan!


sekarang Joho dah setanding Kuala Lumpur.
so kepada Johorian,
korang tidak perlu untuk membazir duit tol dan minyak untuk ke KL.
kerana di Joho sekarang sudah ada semuanya.
Esprit,Cotton On,DKNY,Adidas,Berberry,Nike,Polo,Padini,Roxy dll.
kalau KL ada Pavi,di Joho juga ada.heee~~


manusia paling seronok dapat shoping di Nike.-,'-

suasana kat sini aku rasa dah macam kat Jalan Tar.
memang ramai gila la umat manusia kan.
aku pon tak tahu apa baju yang di shoping diorang ni.
apa duit 2 tak habis habis ke.hahha.
namun bukan ta]setakat Johorian yang memenuhkan.
manusia dari negeri2 lain pon ada.
termasuk orang luar negara,Singapura.


kenapa mata pandang sana??

memang aku tak rugi pergi sini.
*setiap warga perempuan akan cakap macam ni.
setiap manusia yang g sini,
tak sah kalau tak bawak balik satu plastik.
termasuk la kami berdua.hahaha.
memang murah habis.
diskaun dari 10%-70% kot.
macam macam dah tangan aku ni merembat baju.
sale katakan...hahahha.

kat sini paling banyak kami membeli belah.haaa~~

Johor Bahru!!peace yooo!!

dan salah satu butik yang menarik minat aku adalah ini.
CHOC STOP.

untuk pengetahuan semua.
aku bukan hantu cokelat.
ye,aku tahu.
setiap perempuan kat dunia ni di sinonimkan dengan cokelat.
atapi aku tidak!
makan apa ntah lagi.
sikit sikit bole,banyak banyak memang tak la.
so kalau time hari jadi aku,
kau tak payah susah payah bagi cekelat.
tapi kalau cekelat putih aku makan.hahhaha.
*beli pon saja mengada.hahaha.untuk CIK NAZ.:')
satu je nak cakap:

"cokelat nya memang terrbaik dari ladang.macam macam cokelat ada.home made cokelat pon ada.cokelat yang aku selalu makan pon ada,DAIM.semua sedap dan murah!"


dan aku jua ingin berpesan,
kalau korang bawak duit ngam ngam nak shoping baju
lepas tu kau spent money tok makan just lepas harga snack plate ke,
harga McValue lunch dan Prosperity Meal,
memang kebulur la kau.
kat JPO ni bab2 makan susah sikit.
banyak restoren restoren mahal.
Coffee Bean,Baskin Robbin dll.
Food Court dia oke la.
but aku tak gemor sangat maybe time 2 ramai orang kan,
so aku tak berapa selesa.
lastly CIK NAZ terpakse drive selaju mungkin menghal ke bandar Senai,
kerana perut dah repeat track lagu Someone Like you jota jota kali.


apa lagi kalau bukan McD jadi santapan tengahari
lagi berbaloii...:')


maaf sayang,kerana black paper itu kesihatan kau terjejas.:|

oke,habis sudah tentang JPO.
lepas baca ni korang mesti nak naik JB kan.
kalau tak tahu jalan boleh click google.
tak pon contact2 aku.peace!^^

*perasan tak banyak gambar CIK NAZ?permintaan sebelum post entry ni.
"nantikan masukkan gambar cik naz tau!yang hensem2!"
oke,fine.....hehehehe.^^


sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

2 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP:

Mr.Superman berkata... BALAS

patut r bini abg merengek2 nk g cni.mcm2 ada ek.mmg kopak la bwk dia kt cni.

noyis gila kentang~~ berkata... BALAS

@Abg Stalker hehe.gi la sane,tak rugi..harga berbaloi2.hehe