Isnin, 31 Oktober 2011

PAKCIK NAK SAMAN LU!!

TAPAK KEJADIAN:accident&emergency department Hospital Melaka.
WAKTU:1310 hrs
MANGSA:student nurse
SUSPEK:pakcik Chinese.


pakcik:min,saya mau keluar la. *tiba2 nama aku tukar jadi min.-.-
haku:tak boleh uncle..tunggu sekejap ha.nanti doctor dtg mari tgk uncle.

10 minit selepas itu......

pakcik:min,siapa bwk saya dtg sini/saya mau kelaur la...
haku:saya xtau uncle,tunggu kejap ha.duduk sini saja.

5 minit selepas itu......

pakcik:min,saya mau keluar la.saya punya basikal ada atas.
haku:uncle tak boleh keluar,nanti doc mara.
pakcik:saya mau keluar la min.basikal saya ada atas.

5 minit selepas itu......

pakcik:misi2!!saya mau keluar la..basikal saya ada atas.saya tak mau duduk sini la.
haku dan 2 org kawan:tak boleh uncle duduk cini,nanti doc datang mau tgk apa saya mau ckp..

5 minit selepas itu......

pakcik ingin melarikan diri tanpa rasa bersalah.
haku:uncle!uncle!!jgn la pegi,tak boleh!tak boleh!

lalu beberapa Penolong Pegawai Perubatan mengikat tgn uncle di pagar katil,
bagi mengelakkan pesakit lari tanpa arahan doctor.

pakcik:saya mau keluarrr la!!!!@##$^&**##%$^
ppk:uncle!uncle mau g mana?
pakcik:saya mau g amik basikal saya.basikal saya ada atas sana.
ppk:tapi nanti doctor marah,macam mana.tanggungjwb uncle ha.
...sambil berlalu membawa uncle ke kawasan letak basikal...

ppk:la........dia NAK KUNCI BASIKAL DIA JELA RUPANYA.haha.abes kunci basikal elok je dia duduk semula kat wheelchair ni.hahha
semua staff:la ye ke?hahahahhahah.kenapa la tak cakap awal2.hahah.

pakcik.sumpah pakcik ni.hampeh tau.!!haha.



sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

0 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP: