Jumaat, 7 Oktober 2011

SOMETIME AKU JADI CHILDISH..

keanak-anakan.
siapa?
aku lah tu,siapa lagi.
tak salahkan,seronok.
kalau bole aku nak undur jarum jam.
nak patah balek masa aku makan gula meleleh air liur.
masa aku tido bawak bantal busuk.
masa aku makan cekedis comot comot mulut.
masa aku suka main kawen kawen dan berkubang kat parit.
sekarang pon,aku kadang2 kembali ke zaman itu.


gebor baru beli kat Tesco,Melaka.


sebenao nye untuk KIDS,tapi KIDS GEDABAK ni mengada nak pakai.:)


muka syok kemain KIDS GEDABAK dapat gebor baru.


seronok jadi kanak kanak.
kepala hotak kosong.
hanya pikir dua benda.
makan,main.
selebihnya otak tak nak terima.
apa apa buat dosa belum ada.
apa apa buat orang tak kan mengata.
cik doreamon,pinjam pintu masa boleh??


pi palang es:sejak bile aku minat corak lep lep pon aku tak tahu.comel.^^



sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

0 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP: