Jumaat, 28 Oktober 2011

25 Things Random Giveaway by Penmerah.com

nape kocik banner ni? (-.-') klik SINI.

selamat petang cinta.
hari ini aku mencitaimu lagi.
terus mencintai tanpa rasa jemu.
rasa cinta yang melimpah.
berharap kau pun begitu.

kenapa aku merepek ni?
hahahahha.
tak ade kenapa.
saja,nak merepek di hari bahagia.
atas sebab ada manusia comel baik hati ajak noyis wat sesuatu.
sesuatu yang murni.
lagi menguntungkan hidup.
hoiiii..bukan bisnes MLM. <- tak men r bisnes2 mcm ni.haha
tapi KAK CAHAYA telah mengajak noyis join GA.


mungkin aku boleh menang salah satu 25 random hadiah.
mana tahu.
untung batu tenggelam,untung sabut meriahhkk aku kak jahhh!!^^
so,mari2 picit link di atas itu.
kalau nak tahu apa 25 random hadiah best yg aku dok gebang2 ni.
mungkin korang jua ada lucky.
aku nak ajak mereka main picit2 la...



p/s:moga aku ada luck..best woooo hadiah2nye.awesome la cik pen merah.^^



sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

0 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP: