Sabtu, 1 Oktober 2011

AKU DAPAT CROWN TIARA RM200,00!!


HAI MATAHARI!!
tak sangka kan..
bukak bukak mata dapat rezeki.
macam tak percaya.
gosok mata berkali kali sampai bonyok.
betul,tak salah pon si mata tengok.


PEHHHH!!!GILA KAU.GLEMER AKU!!


bertuah dowh aku.
macam mana lah aku bole terpilih antara beribu ribu.
nak cakap pemes,jauh la sangat.
nak cakap retis,muka xde market.
rezeki.
THANKS.^^


dapat crown ni pon haruslah ada syarat.


join ni dulu baru dapat crown yang atas 2.
agak agak xde duit nak makan mekdonal,
kau gadai je.=..=


mekasih la CIK NUFFNANG.
kau baik sekarang ea ngan aku.
nak bodek lagi la.
sekali bodek dapat 3 BE.heee~~

thank a lot CIK NUFFNANG!!^_^


bile duit blog da capai sasaran aku cash out.ipad!TUNGGU AKU.^^



sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

0 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP: