Khamis, 29 September 2011

PERMAINAN YG KONON2 MENCABAR MINDA KEPALE HOTAK.=.'=

dalam seminggu,belum cukup aku mengenali mereka.
baru ingin rapat,
namun masa tidak mengizinkan.
hai semua.
aku sukekan mereka.
walaupun mereka ada kekurangan pada jiwa dan mental.
tapi aku suka mereka.
kerana mereka lebih jujur.
serius.

5 hari dengan mereka.
lelaki perempuan.
pelbagai keletah.
pelbagai perangai.
pelbagai penyakit.
bukan pinta mereka di SINI.
tetapi cukup menggembirakan aku yg melihat telatahnya.
segala kerja di sini bersama mereka.
makan,bermain,melukis,bersukan,berkaraoke,menonton.
SERONOK.^^


salah satu aktiviti yg bukan pesakit main namun student nurse yg main.=.'=



sahibba.<- xnak men bahasa English,t aku kalah.hahahaha.


pencabar no1 dari Afghanistan.


pencabar no2 dari Amerika Syarikat.



pemain hebat dari Malaysia.


seronok bukan??
tetapi bukan untuk menggembirakan hati kami,
tugas kami adalah untuk memberi game theraphy kepada mereka.
supaya tekanan yg di hidapi dapat di kurangkan,
kami main bersama kerana itu adalah BONUS.
masa yg terluang ada,jgn di bazirkan.
haruslah di isi dengan aktiviti berfaedah.
kan menguji minda,
secara tak langsung dapat kurangkan tekanan kerja.
mahu ke nama di daftarkan di dalam WAD PSYCIATRIC HOSPITAL MELAKA?
renung renungkan dan selamat beramal.^^


selamat tinggal PSY WARD,selamat datang MEDICAL WARD.


sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

0 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP: