Sabtu, 10 September 2011

BERAYA DI SEBELAH FAMILY BAKAL SUAMI. <-chewah aku!!^^


hye peeps..
dari 3ohb ogos sampai 4hb julai.
memang aku sibuk menjadi pelayan tetamu dan menjadi tetamu.
dan kali ini entry untuk Syawal ke 4.
dari pangkal Batu Pahat ke penghujung Kota Tinggi.
sampai ke seberang Singapore merentas.
punyala jauh semata mata ingin meraikan Hari Raya dengan family tersayang.^^

sedondon setiap kali Syawal menjadi keutamaan.

meriah sungguh suasana Raya di sebelah sana.
mungkin segan dan malu mengatasi semuanya.
kerana pertama kali berjumpa dengan semua.
tetapi syukur Alhamdulillah.
mereka boleh terima aku dengan baik dan seadanya.
terima kasih semua.:)
dan soalan yang tidak pernah lekang dari mulut mereka,

"bila nak kawen."

aku hanya mampu menjawab dengan senyuman.hehehe.
sumpah.soalan paling susah penah aku jumpa.
selain dari soalan ADD MATH SPM 2006.=..=


bersama abang ipar laki masa depan.

kalau dah bersama family dia,
mulut aku memang tak pernah kering.
ada je makanan yang nak di makan.
aku rasa berat dah naik sekilo.hahahaha.


his happy family.^_^


with his mom.:)


aku memang xpernah cakap tipu.
kalau bab makan memang dia nombor satu.
tak ade sape boleh lawan.hik!


bukan dengan laki masa depan je sedondon.
satu family dia aku sepadan.hee~~

tema family aku:biru
tema family cik tunang:silver

keseluruhannya gembira.
walaupun kadang kadang kepenatan membuatkan muncung sepanjang hari.haa~~
itulah perempuan.
sumpah,aku tidak pernah serik menyayangi dia.
sentiasa menghitung hari untuk menjadi rusuk kirinya.

*terpesong cerita.maap.^_^

"SELAMAT HARI RAYA DI SYAWAL KE 12"


napa mesti 'dak bacin'.senget tau laki masa depan aku.=..=


sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

8 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP:

✿Dear Yayah✿ berkata... BALAS

sweet jek ^^ hehe.

bile nak kawen?

iyan shazlind berkata... BALAS

so sweet...:)

noyis gila kentang~~ berkata... BALAS

@✿Dear Yayah✿ ohhhhh jgn tanya soklan paleng susahhhhhh 2.hahahhahahhah

noyis gila kentang~~ berkata... BALAS

@iyan shazlind thanks dear.:)

adinda berkata... BALAS

ngah n kung moga kekal wat selamanya ye...

noyis gila kentang~~ berkata... BALAS

@adinda amin ya robbal alamin..hope mcm 2 la.doakan ye long kitorg berkekalan hingga akhir hayat.:)

CintaZulaikha berkata... BALAS

ni baru tunang, belom kawen agi..kalau da kawen..huhuhu, nantikanlah episod yg seterusnya........weeeeeee~~

noyis gila kentang~~ berkata... BALAS

@CintaZulaikha hahha.mdah mudahan episod seterus sume yg gembira2.^_^