Rabu, 5 Oktober 2011

KAU SAHABAT AKU KE,KAWAN AKU KE,RAKAN AKU??

aku rindu kau orang.


KAU SAHABAT AKU KE,KAWAN AKU KE,RAKAN AKU??

kau kata kau kawan aku.
kau cakap kau rakan aku.
kau cakap kau sahabat aku.
tapi bagi aku kau lah rakan,
kaulah sahabat,
kaulah kawan.
sebab kau mempunyai semua erti kalimah itu.
dalam masa lain,
kau cakap aku emak kau pulak.
sbb aku menjadi singa kadang kadang.
mungkin sebab aku makan garam dulu,
aku dah jadi macam ibu.
bukan marah,tapi nak kau jadi manusia.
bukan hantu.


bukan sekadar di kala sedih.
juga di kala aku gembira.
tika gembira,ketawa sampai keluar airmata bersama.
masa sedih kau bagi aku pinjam bahu.
walaupun bahu kau kadang2 rasa tulang,
tapi aku perlukannya.




kau pun dah aku anggap macam adik.
itulah atas sebab terlalu rapat.
makan sepinggan.
tidur sebantal.
mandi se'towel'.
mansi sebilik air.
berak pon sejamban.
pergi mana mana kau ajak aku.
kadang kadang aku malas.
kau merajuk,
terpaksa aku ikut tuk pujuk kau.
senyum semula,lega aku dohh.




semua barang kau barang aku,
semua barang aku barang kau.
tapi cik abang aku,
bukan cik abang kau.hahaha. <-gelak setan.
apa kau beli selalu ingat aku,
terima kasih.
aku pun selalu ingat kau.

serius.
aku tak mahu kehilangan kau,kawan.
aku tak nak kau pergi,rakan.
aku tak ingin kita berpisah,sahabat.

TERIMA KASIH SEBAB SUDI MENJADI KAWAN AKU.^_^



sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

3 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP:

miss_ain berkata... BALAS

best bila ada sahabat cm ni..semoga kekal,ngah....=)

noyis gila kentang~~ berkata... BALAS

@miss_ain thanks.:)

miss_ain berkata... BALAS

@noyis gila kentang~~
you're welcome