Khamis, 13 Oktober 2011

23 HARI DI LIWAT BAPA KANDUNG.<- BODOHNYE KAU BAPAK!


GOMBAK: Berang isteri dalam pantang enggan melayan kehendak seksualnya, seorang lelaki
berusia 28 tahun bagaikan dirasuk syaitan apabila sanggup meliwat bayi lelakinya berusia 23 hari di dalam bilik di rumahnya di Taman Sunway, Batu Caves, di sini, kelmarin.

Lebih kejam apabila tangisan bayi malang yang menahan kesakitan itu langsung tidak diendahkan si bapa durjana, sebaliknya dia menjadi lebih rakus dengan bertindak menutup mulut anaknya itu menggunakan tangan dengan kuat, sekali gus menambah derita si kecil.

Bapa yang kejam itu berbuat demikian untuk mengelakkan tangisan bayi malang itu didengari isterinya yang ketika kejadian dilaporkan sedang berehat di ruang tamu rumah.

Sumber polis berkata, tindakan keji dan kejam itu hanya disedari ibu mangsa berusia 39 tahun kira-kira jam 4 petang apabila melihat mangsa tidak bermaya ketika mahu memandikannya.

“Si ibu terkejut apabila melihat bahagian mulut mangsa lebam. Pemeriksaan wanita itu kemudian mendapati bahagian dubur mangsa turut cedera.

memang tak ada otak punye bapak.
kalau aku bunuh kau sekali je...bole?
~_~



sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

4 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP:

ikatankasihku berkata... BALAS

memang bangang gile bapak dia ni..mau di godok jer ngan pisau

noyis gila kentang~~ berkata... BALAS

@ikatankasihku memang bangang gila nak mam***.hukum gantong je org macam ni.~_~

ainie yusof berkata... BALAS

xlayak dipanggil bapak!!!!! ter'emo plak.hehe

noyis gila kentang~~ berkata... BALAS

@ainie yusof eh xpe yang jd emo.memang patot emo ngan bende2 mcm ni.huhuhu