Rabu, 19 Oktober 2011

MAIN KELAR KELAR SERONOK AGAKNYE EK..


BETONG: Hanya kerana teman lelaki tidak mahu menerima anak luar nikah dalam kandungannya, seorang pelajar berusia 16 tahun mengelar bayi perempuan baru dilahirkannya sehingga mati dan perut terburai di bilik asrama sekolahnya di sini, semalam.

Kejadian menggemparkan itu berlaku kira-kira jam 7.40 pagi dan pelajar tingkatan empat terbabit dikatakan melahirkan bayi cukup sifat sebelum dia mengelar bayinya yang masih hidup itu dengan pisau pemotong sayur sepanjang 15 sentimeter.

Sumber berkata, sebelum kejadian, pelajar terbabit dikatakan gagal hadir ke kelas sehingga menimbulkan rasa curiga seorang guru lelaki berusia 41 tahun yang kemudian ke bilik asramanya.

Menurutnya, sebaik tiba di bilik pelajar berkenaan, guru itu terkejut apabila mendapati satu mayat bayi perempuan cukup sifat berlumuran darah di atas lantai berhampiran katil suspek.


sungguh tak paham.
apa agaknya pikiran si ibu.
agak agak tak nak,
letak anak di tempat yang berhati perut
tak perlu main kelar kelar anak.
apa perasaan bila tengok anak menangis kesakitan?
apa perasaan saat tengok perut anak terburai?
akal mati.
Allah maha kuasa,balasan akan ada. ~_~



sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

2 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP:

adinda berkata... BALAS

dia tk de perasaan ngah.... org yg nk sgt tak de... dia yg diberi amanah sanggup wat mcm ni.... ni setan ....tak suka..... sedih tgk benda2 mcm ni....

noyis gila kentang~~ berkata... BALAS

@adinda TAK MENGHARGAIKAN!!memang bodo gila.kalau kite kan,balasan pempuan nih kelar je dia banyak2.ape perasaan.comel tau baby tuh,bole plak dia sanggup buat mcmm 2.setan2.:'(