Isnin, 10 Oktober 2011

KEHADIRAN RAKSASA DI MELAKA.

entry hari ini.
tentang hari itu.
ketika aku dan dia keluar berhibur.
bukan dengan niat ingin membuang masa.
tapi ingin mencari sepasang kasut.
kasut yang lama sudah koyak.
letih mencari tukang jahit.
tapi belum ada yang sudi.
buruk barangkali.



pemandu saya,NIK.


dalam menatang tayar empat bulat bulat.
pon boleh bergaya.:)


sabtu,ahad.
bosan.
menunggu pergerakan dari satu tayar ke satu tayar.
lampu merah kuning hijau merata.
tunggu aku jadi Menteri.
akan aku hapuskan lampu lampu itu.
bagi melancarkan pergerakan si tayar.


di awal perjalanan.masih tenang.

ketika sampai di dataran para pahlawan.
ramai manusia,macam sang semut.
riuh sana riuh sini.
apa entah yang di cari.
termasuk aku.^^


senget senget dah macam 'Hantu Kak Limah.'


comel mungkin,aku cakap.hahah.


apa macam,cantik??letak je timer.:)


inilah raksasa yang di gembar gemburkan.hahaha.


tahu aku rendang,haruslah pasangan menurunkan sedikit tinggi itu.


berjalan mencari kasut berejam.
semua tidak cantik di mata.
tidak cantik juga di duit.
tak mahu yang mahal,
tak mahu yang murah.
ibu selalu cakap,"yang sedang sedang saja."
sebelum terjumpa dengan sepatu,
terjumpa pula dengan si usus,VITAGEN.


YEAY!!saya suka berada dalam usus.hehehe.


muka kanak kanak gedabak teruja dapat main dalam usus.:)

teruskan pengembaraan dalam usus.
bermain permainan asyikkkk..

permainan no1.
jawab soalan,dapat air.


nak main ni,nak main ni.
hadiah si pemenang:vitagen satu botol.=..'=


permainan no2.
tembak tembak kuman.


aku memang jenis beriya sikit.
habis permainan budak budak aku join.haha.


best gila!
aku teror dohhh jadi pembunuh!!^_~


pemain pengelat!!
tahu la kan tangan panjang.
memang mampos semua kuman2 kau kejekan nik!hahah.


gembira dah dapat cop pengesajan KASTAM.
*haip,ade kene mengena ke??=.=


habis bermain dalam usus,
haruslah pergi ke hajat asal.
kasut.
ye!!nak cari kasut.
cepat cepat.
matahari dah nak masuk rumah.


awak!awak!pusing belakang sikit.hik!


macam biasa.
perempuan ni tak sah kalau keluar tak beli baju.
hobi mungkin.haha.
baju dah satu rumah penuh.


yes!!!cantik jugak akhirnya aku ni gambar ni.
setelah doplah empat ratus kali tekan botton kemera.-_-


tiada motif.
penat + lapar masa ni.
patutlah muka dah macam cencurut cirit birit.=..'=


tak tersengaja terjadi defocus.
tapi....clean!
cantik.

dah nak maghrib,cepat cepat langkah kaki.
sebelum itu,haruslah tangkap foto.

macam kat Kota London takkkk??haha.


wajib.
meriam dan Melaka tak dapat di pisahkan.


Kota A Famosa.
masih macam dulu.
tak mahu lambat,
lalu hanya sempat berada di pintu gerbang.
hujan hampir turun ke bumi.


seronokkknya!!!
jangan terpedaya,
beca tidak bergerak.
posing je lebih.haha.


aku:"nik!nik!ada macam model London Weight Management tak??"

nik:"ermmmmm...eh cepat!hari gelap dah ni."

aku:"hampeh kau raksasa.wekkkk!!haha."

nik:"demm!!=..="


cukup sudah.
entry tentang kehidupan di Melaka bakal menyusul.
banyak lagi tempat tak pergi.
nak join??meh turun Melaka.^^



sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

4 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP: