Selasa, 1 November 2011

DUNIA TIDAK ADIL PADA AKU...

duduk sendirian menatap nasib,
kadang kadang aku rasa dunia ini tidak adil,
aku tak ingin yang lebih.
cuma yang ada sekarang terlampau lebih dari yang dulu.
aku menatap lagi,
kali ini menatap wajah wajah ank kecik yang sedang asyik bermain..
ku tanya kepada diri sendiri.
kenapa akud ulu tidak sebaik nasib mereka.



"kenapa permainan budak budak sekarang best nak mam***!!demm!!"

colourfull.kau ado??=.=


buku pon canggih.akan dtg,laptop pulak.-.-


dulu pakai buku abc je,main kaler2.sekarang??demm..


kalau aku jadi budak sekarang,memang cepat pandai dohhh..
buku yang ade 10 muka surat berharga rm15.


tak terkata eksited manusia kecik ini membaca buku.
syok abes.



yeay makcik2 dan pakcik2!!buku pon bole touch2 ye.dunia sekarang.


macam2 bole feel and touch.
akan datang silap2 gambar tersebut bole keluar dari buku.
real touch.=.=


meriahhhhh!!!aku tak merasa mainan macam ni dolu2.


di sebabkan itulah.
kadang kadang aku menjadi childish.
yela,dunia ini tidak adil kan.
demm!!
tak pelik kalau aku join sama main bende2 alah ni semua.haha.


colour book sumbangan:SHAFIZA NAJWA.
*next time beli lebih sikit mainan2 canggih.haha.


sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

0 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP: