Khamis, 10 November 2011

EX PAKWE JEMPUT KAHWIN

eh,bukan LELAKI INI.
ini pengarang hati jantung saya.


petang semalam.
sedang asyik aku melayan keindahan petang
sambil menghirup air kopi yang kelat
sambil memakan jemput jemput bilis yang tak berapa nak sedap.
aku di sapa oleh pak cik posmen.

posto!posto!

jeritnya dengan suara M.Daud Kilau.
dengan senyuman kelat kelat manis aku menyambut surat
wangi,cantik,kemas.
di mula ingatan,
ku pikirkan surat dari peminat tegar ku AARON AZIZ.
namun meleset agak kan ku.
rupa rupanya jemputan kahwin.
bergetar seluruh tubuhku apabila melihat nama yang terdampar di dalam kad serba ungu itu.


JEMPUTAN MAJLIS PERKAHWINAN

&


kenapa!!!kenapa engkau perlu jemput aku sayang!!


cantik,kreatif.wangi.

bagaikan satu hali lintar dari otomen datang menghempap kepala aku.
ye,dia bekas buah hati aku yang aku sanjungi.
dulu puas aku menyentuhnya,
puas aku mencintainya
puas alu menyayanginya.
ayam masak rendang aku bagi,
ayam basi yang kau balas sayang.

20 11 2011
cantik nombor




namun aku perlu redha dengan ketentuan Ilahi.
apa boleh buat.
dia,si cantik menjadi pilihan hati kau
yang kau pilih sebagai pelegkap rusuk kirimu.
namun,aku percaya.
kau masih menjadi ARTIS KEGEMARAN AKU.
sampai bila bila!
congrate to you olsss berdua!
semoga kekal bahagia hingga ke akhir hayat.^_^


*maaf,lakonan semata mata.
tak ada nya ZAHIRIL ADZIM jadi ex aku.haha.
buah hati aku tetap satu,CIK NAZRI.:)


sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

2 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP:

Noor Maizan berkata... BALAS

ahahaha....zahiril rupanyaa

noyis gila kentang~~ berkata... BALAS

@Miss Eiza hahhah.ex pakwe la sangat kannn.hahah