Sabtu, 26 Mei 2012

HADIAH PENGANTIN BARU

MICKEY WORLD
lets have fun with Mickey and friends!

hari Khamis yang lalu.24hb.bagi orang orang kerajann dan sewaktu dengannya,di kala ini merupakan saat yang paling menggembirakan hati kerana gaji telah masuk.aku pulak memang pantang kalau dah bergaji,terus besar langkahnya.haha.tetapi semua bertujuan.maaf aku tidak suka bershoping just suka 'window shoping'.harharharhar~~



biasalah di Mid Valley
setiap minggu mempunyai tema
kali ini tema Mickey Mouse
seriously!ohsem!
ramai sangat manusia nak bergambar dengan Mickey
memang teruja habis aku.


ini bala tentera aku
ke mana aku pergi haruslah mereka ada
orang putih cakap escot.haha
amboi...teruja beno si MOON dapat bergamabar dengan mickey ye!


banyak sangat2 pameran patung Mickey
dalam pelbagai fesyen
stylish la
geram aku
kalau ada duit nak je aku beli semua ni.haaaa



haaaaa
BESONYE PENSIL!!!!
pinjam boleh?
kompom tak hilang.hahahahah



jeweleries gila kan
kalau letak kat uma aku ni
kompom la perompak siap que nak masuk rumah.
eksklusifnyeeeee



"nak ambik gambo dgn pensil!nak ambik gambo dengan pensil!"
eksaited benoooo.
siap hentak hentak kaki nak bergambo dengan pensil semata mata.
inilah budaknyeee..=.'=




muka WAWA da sepesen dengan Mickey  tu.
hahaha
budak ni memang susah beno nak amik gambo yang senonoh.
selalunya bergambo mulut herott la
mata terpejam la
tapi kali ini di gandingkan dengan Mickey
terus indah gambar kau tokkk..haha



aha!!
ini tempat wajib yang akan kitorang pergi kalau masuk Mid ni
kedai makanan ringan
tapi xde la ringan sangat aku tengok
berat jugakkk.haha



kat kedai ni seronokkk
semua makanan ada sediakan tester
kalau kau berlapo pergi Mid
lepastu duit kau tingal empt ringgit dua posen je
aku cadangkan kau pergi sini.
masuk kedai lapo,keluar kedai kenyang
tanpa bayaran.hahah
dan yang seronoknya kita boleh timbang sendiri berapa banyak kuantiti kita nak beli..
syokkk!!


abis tawaf ukur jalan Mid
haruslah mengisi perut dengan makanan
semua tempat makan full
punyalah ramai manusia
McD je yg sempat
tekak terasa nak mkn kentang goreng


habis makan sambung jalan lagi
inilah tujuan utama kami ke sini
nak membelihadiah untuk PENGANTIN hari ini
duit terlebih sangat
dapat kasi peti ice 3 pintu je
hakhakhakhakhak


hari tersebut juga merupakan hari first pembukaan UNI QLO
manusia Ya Allah
dam macam paso ikan
kau bayangkan la.
boleh pulak Uni Qlo buat harga runtuh
memang runtuh lah kan dompet aku.haha



nak masuk pon kene que sayangg
dah macam nak masuk hotel persandingan SCHAWAL
hahahha
seriously
baju dia cantik
aku sarankan kau masuk sini
puas hati beb!

balek hampir maghrib
settle semuannya
hadiah sudah di beli
sudah di bungkus
hari ini pengantin bakal menerimanya
berharap pengantin suka yeee!!^^



SELAMAT PENGANTIN BARU 
YATI&ACIM
semoga di panjangkan jodoh hingga ke akhir hayat
di kurniakan zuriat yg comel2 belaka
selamat melayari bahtera rumah tangga dgn aman dan harmoni.




comel gila kad ni
aku kawen nanti bagi yang macam ni ea.hahahahhahah


sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

2 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP:

Maizurah Mahmood berkata... BALAS

ohsem lah sis... hahaha

noyis gila kentang~~ berkata... BALAS

@Maizurah Mahmood best kannn..untung la duduk dkt dgn mid..hehe