Selasa, 15 Mei 2012

MELAKA bersepah manusia

asssalammualaikum
hari ini
sepatutnya
sekarang aku di dalam exam hall
mengadap sekeping kertas sambil memegang pensil sebagai perisai
namun di sebabkan kesalahan teknikal
giliran aku mengambil peperiksaan tukar ke waktu petang
amboi!marahnya aku!
habis terkorban waktu tidur yang menawan itu!huh!

sudah!
kembali kepada mood tenang
ingin bercerita
cerita yang hampir berkarat
yang bertarikh 1 mei namun baru hari ini berkesempatan
maafkan saya.




1 mei.

kemana hendak pergi
ke mana hendak tuju
naik kereta pergi sarapan terus naik highway
tak merancang
itulah kami
hanya ikut gerak tayar kereta.


nasib baik driver hensem
so seronok di sepanjang perjalanan
hahahahha.



sesampai je diri aku dan si ensem di Melaka
peh!seriusss!
da macam sardin cap Botan!
ramai gila makhluk Tuhan!
orang tua kata kalau jalan memang berlaga laga bontot da
apa ni,tak ada tempat lain ke korang nak holiday.
hahahhah


STATION KOPITIAM

cari park jangan tanya berapa jam
memang aku nak kasi pelempang
1 jam 1/2 aku ukur jalan Melaka
baruuuuuu dapat car park.=..'=
sampai berlapo bagai
si ensem da mencuka sebab kelaparan
terus naik DP cari kopitiam
lapoooooooooooooooooooooo.....


oke
muka da kembali normal
kalau idok dah serupa incredible hulk
hahahha


aku steady
bergelak ketawa je sepanjang perjalanan
pandai si ensem buat lawak menghiburkan beta si puteri ayu.
haha


nice.:')

habis mencekik harus meneruskan perjalanan
tak sah la kan kalau tak masuk Padini
tak payah jemput pon aku nak masuk.



keinginan setinggi langit nak naik menara Taming Sari
tak mengapa sayang
kali ini patik realisasikan keninginan tuan hamba itu
suka?
hahaha.


pemandangan dari atas
nice view kan.:)



gembiranya awak!
hahaha



oohh sangat tidak seimbang badan
tapi pura pura tak takut
sebeb beriya nak ambil gambar berdiri
tinggi jugakkkkkk...


ini wajib.:D



wohoooooooo
semua i nampak you
segalanya
tengok
betapa keciknya negeri Melaka



bahtera Melaka.


penat sehari berjalan
macam macam tempat aku singgah
tapi ini sahaja gambar yg sempat snap
salah satunya di kota A Famosa




letih si ensem nak melayan haku
posing sana posing sini
hahah
maafkan saya
saya memang begini



haruslah bergambar dengan meriam jika dah sampai ke Melaka
cantik tuhhhhh
peninggalan zaman dulu kala beb
kau ado??


totally happy
walaupun banyak kali dah sampai MElaka
namun tidak bosan.heeeee
dan tidak di lupakan
hari menuntut hadiah
hahah
terima kasih sayang
sama sama sayang


from noris to nazri
silver 925



from nazri to noyis
Dr Cardin.

terima kasih sayang for the nice journey.:')



sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

0 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP: