Sabtu, 19 Mei 2012

AKU BERSYUKUR PUNYA YANG SEMPURNA..

aku bersyukur..
bersyukur kerna punya yang sempurna
namun aku tidak terlalu mengejar kesempurnaan nya
yang aku mahu cuma 'dia'
selembar kasih
dan seluas sayang
3 tahun menyulam cinta
cukup sudah aku merasa bahagia nya





seperti sang arjuna ini
terlalu manis jika di ingat
cara dia tertawa
cara dia menelan makanan
cara dia menaip mesej
cara dia memasukkan kunci di dalam car lock
cukup menambat hati perempuan aku
sayang...
aku tidak meminta lebih
terima kasih sayang




kucupan seorang lelaki kepada sang wanita
mungkin ini saat yang paling indah bagi semua pasangan
pasti aku mahukannya
naluri manusia
tetapi aku belum sampai ke tahap itu
tunggu lah
bila dia sudah menjadi yang halal buat ku
setiap hari setiap masa
akan ku kucup tangannya
akan dia kucup dahiku
sebagai pahala di akhirat kelak


takut untuk aku melalui masa yang singkat untuk ke alam itu
mungkin banyak perkara yang boleh kita lakukan
tetapi banyak juga perkara yang boleh terjadi
aku sentiasa titipkan doa untuk hubungan ini
di setiap Lima ku.
kerana impian ku yang terbesar adalah kebahagiaan yang kekal
bersama engkau yang aku sayangi





di sekeliling ku sayang
terdapat banyak halangan cinta
cerita cinta yang tidak kesampaian juga
tetapi aku tidak mahukan itu
dulu semasa aku di alam pra matang
aku sentiasa mahukan engkau menjadi lebih dari orang lain
aku cemburu  apabila engkau tidak seperti mereka
tidak membelikan aku beruang sebesar aku
tidak banjirkan aku dengan wang
tidak membenarkan aku lewat pulang selepas matahari terbenam
tidak memanjakan aku dengan kata kata ku
selepas aku bercinta dengan diri mu
baru aku tahu semua yang engkau lakukan adalah satu
kerana engkau sangat menyintai diriku




aku tahu
sudah tertulis di atas
aku dan engkau bersama
insyAllah
sejauh mana kita berlari
sejauh mana kita terpisah
jodoh kita tetap bersama
terima kasih sayang
dalam masa yang singkat kau berjaya membuat aku jatuh cinta kepada diri mu
engkau sudah menjadi diriku
aku sudah menjadi dirimu
kita satu


bila lelaki dah turunkan ego dia demi seorang perempuan, ketahuilah bahawa dia sangat sayangkan perempuan itu. dan jangan pula dah diturunkan egonya, perempuan pijak kepala. ini mungkin yang terakhir kali dia turunkan egonya.
- zulhilmidin,2012.



sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

0 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP: