Ahad, 20 Mei 2012

WALIMATUL URUS I JULAI 2012

assalammualaikum
semakin hari semakin dewasa
lumrah kehidupan manusia
begitu juga terjadi kepada aku
juga mereka,kawan kesayangan
apabila sudah meningkat dewasa
pelbagai yang di fikirkan
antaranya sesuatu yang lebih bahagia
iaitu memiliki sebuah keluarga
 dan ianya akan terjadi pada tahun ini insyaAllah


cerita ni actually minggu lepas punya cerita.namun hari ini baru ada kelapangan nak bercerita
tahun ni tahun terakhir aku kat KL.lepas habis belajar harus menetap di JB.
untuk hari2 terakhir nana datang ke kolej untuk meluangkan bersama..haaa...thanks sayang.:)


bila dah datang ke sini
memang tak sah kalau tak berjalan
banyak masa terluang untuk bergelak ketawa


macam macam yang di borakkan
tentang itu tentang ini
kawan kawan semua dah dewasa
ramai dah mengakhirkan masa bujang
aku bakal
kau bile lagi nana??

nana:"aku belum ada pasangan lagi la."

terang lagi bersuluh.
boleh ngorat!


aku dah tak kisah muka yang macam mana
comel ke
tak comel ke
asalkan aku menjadi aku sendiri
sebab yang aku tahu
aku memang comel.
fufufufufuufufufuufuf~~


banggggg!!!
you are out!

pagi sabtu bangun
mandi di bilik air Mahsa
pakai baju seed
pakai minyak wangi silky girl
sarung sandle dr cardin
naik bas 12
terus naik monorail
ke Jalan Imbi
jumpa bakal pengantin pertama




inilah rupa pengantin pertama
baju kaler pink
aku tidak tahu
sumpah!
mengapa Yan berposing sebegitu rupa
hahaha



aku memang pantang jumpa tiang lampu
suka bergambar
ala ala kat luar negara
namun dalam Time Square je
banyak dah yang berubah
TS semakin maju



aktiviti paling seronok
pergi ke sana bukan setakat nak ambil kad jemputan
juga untuk teman Yan membeli baju untuk Nursing Dinner
tema:Retro
dalam kesibukan beliau memlilih baju
inilah kerja aku dan Nana
take photo!take photo!
daebak!


perut sudah di isi sebelum jumpa yann
dengan santapan McD Lunch
namun baik si hati bakal pengantin
sekali lagi mempelawa kami
hey!hey!
nak belanja!
rezeki jangan di tolak


sebelum makanan sampai inilah kerjanya
ini je waktu yang ada
untuk mengeluarkan segela perangai anak dara yang bengong
lepas ni yan dah bersuami.:)



ermmm
kenapa posing aku begini
dah macam avatar aku tengok.=.=


pretend to be cute
but i failed!



penaja makanan pada hari ini
thanks sayanggggg!!^_^




seriously
3 layer tea ni memang sedap gile!
yan and nana pulak order cendol
pon sedap jugakkk!!!
next time datang cini nak minum lagi
memang buat aku terbayang bayang..
harharharharhar~~~



that it our lunch for today.
sedap sekali!
mahu nya tak sedap.
orang belanja
hahahha



aku dah tak larat nak makan sebenarnya
2 yang aku order  kuew tiaw ni
aku dah lupa nama makanan nya
tapi boleh tahan
sedap!
itupun bertahun aku nak habis makan!


realy will miss them
lepas ni tak ada dah masa macam ni
lepak sama
mkan sama
masing masing akan berumah tangga
insyaAllah
sampai bila bila aku tak akan lupakan korang
jumpa ye nanti bulan enam!:")

eziyan 6
noyis 12
syazana 2



walimatus urus

NOOR EZIYAN SYAZWANI <3 MOHD NURHANNAN
Ahad 1 Julai 2012 bersamaan 11 Syaaban 1433
SELAMAT PENGANTIN BARU SYG!


sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

0 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP: