Khamis, 17 Mei 2012

MARRYBROWN SEKARANG MANTOP!!

assalammualaikum
sekarang di Malaysia
sangat sangat sangat banyak fastfood
subway
kfc
mcdonald
subway
pizza hut
kenny rogers
A@W
marrybrown

aha!adakah wujudan lagi Marrybrown?
zaman zaman aku kecik dulu adalah
hey!hey!ada lagi bhaiiii....
dah ada yang baru,yang lama memang tak pandang lagi
lumrah manusia
macam 2 jua la marrybrown punya nasib.


tetapi aku bukan dari spesies itu
aku masih ingat
dan bagi menambah ingatan bagaimana rasa Marrybrown
aku cuba bagi tahun ini



perkataan pertama yang terpacul dari mulut aku.
"sedapnyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!"

serius!
zaman 1996 dulu kali terakhir aku makan Marrybrown
hahahhah
gila ketinggalan aku
belas tahun yang lalu tiba tiba tahun ni dapat
peh!!!Marrybrown dah berubah
100%!

bubur ni jangan cakap la.
sedap gila!
aku tak tau la ke mungkin aku nga lapo masa ni
hahah
ohsem!



menatang nama kentang ni memang kegilaan aku
lagi lagi tima baru beli
sedang panas panas kuo asap kan
peh!!!!marvelous!
seriussss!!
dah la smiley comellll!!


opkos!
SOMETHING DIFFERENT
setuju with new trademark of MB
packing for take away pon comel!
hahah

.noktah.



sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

2 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP:

Syakilla kebebeh berkata... BALAS

wahhh esok juga aku pergi cari marrybrown...:))

noyis gila kentang~~ berkata... BALAS

@Syakilla kebebeh haha.cari la.memang terrrbaikk!!:)