Rabu, 27 April 2011

"Wedding Anniversary GiveAway"

yeay!!!
main kawen2 nak??
kite main jd2 perantin pengantin.
awak jadi pengantin lelaki kite jadi pengantin perempuan..
..................................................................

hah!!korang penah xmen cam ni??
ele,nak geleng kepale la tuh!
jgn tipu mesti ade men kan dulu time kecik2.bhaha!
aku pon men jugak!!haha.
tp aku kecik2 ag da demand,nak men ngan dak2 laki yg cumel jep.=.=
hampeh kan aku.haha.
suda2 abaikan.
sebenarnye ni GA sal pengantin2.hehe
sempena 2nd anniversary CIK MOMMY.:)
"semoga jodoh berpanjangan hingga ke akhir hayat."

klik BANNER mau JOIN.

eiii..xsabo nak kawen cam ni.
*amboi,gatalnye aku hah!haha
bie tgk org kawen rase cam seronok plak.
tp bile pk2 blek takot wooo nak kawen.
so bile aku gabongkan antare 2 perasan tuh dy jadi...
SEKOT=SERONOK+TAKOT.
hahah.gerek x???
lallalalallalal.
aku tag.....

&
SAPE2 YG BACE OTOMATIK KO KENE TAG!!HAHA.
thanks CIK MOMMY!:)

sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

0 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP: