Sabtu, 23 April 2011

Jom Join Give Away Aimi!

salam blogger..
baru pas 'melabur' di bank.hahha!
xsenonoh kan aku.
abes melabur,g cek blog.
kot2 kalu ad artis yg singgah.
*hape aku merepek ni.=.'=
straigth to d point.
cam bese la,GA lagi.
actually aku jumpe page CIK AIMI time BW td.
then tertarik kat satu entry dy..
sian CIK AIMI,kene gangguan makhluk asing.
aku rase 2 xde pape,just error je tuh.
mean xleh bkak page tuh,then klo kite bkak gak akan crash.
jgn risau oke CIK AIMI,xde pape.:)
*sebenonye aku 1st time gak tau sal bluescreen tuh!hahah.

berbalik kepada tajuk yg di kupaskan.aku mahu join GA CIK AIMI ni.sbb hadiahnye menarik gak.bagi aku lah kan.sbb dy bg 12 org pemenang bhai!!so,aku mau selit2 kan diri di sebalik nombor 1 sampai no 12..hehehehe..

nak join??klik SINI.

kau agak2 aku berjaye x selitkan diri??aku agak kan ade harapan kot.sbbnye semalam kan aku ade mimpi ular patok aku.hmmm..-_- oiiiii!!!!ape kene mengena mimpi tuh dgn ko nak menang GA ni!!rewind.......

bla bla bla bla bla bla bla bla.*****************

aku ade mimpi..ade org yg bek hati tibe2 je hulur kad topup maxis rm30.aku pon time je la.sbb muke org tuh bercahaye2 dowh,siap aku xpakai lampu pon dlm mimpi tu.ape tah lagi lilin.langsung di lupakan.hahahaha.tp sepatah haram pon dy xckp kat aku.dy senyum je di sebalik pelangi2.seyes...ade pelangi2 kat muke dy.samar2 je gitu.aku ni ha teruja gila la nak tau sape dy,aku tanye2 tp xberjwb pon.tanye2 lg,xjwb.yg dy tau senyum je ha pandang aku.las2 aku geram..aku try la nak jerit kat telinge dy,tibe2......bintang di langit,kelip engkau di sana,memberi cahayanya di setiap insan,malam yg dingin ku harap engkau dtg,memberi kerinduan di sela mimpi2nya....hala,alarm aku bunyi.mimpi je ke??hampeh.bgn2 tros tgk hp taip *122#.tertera di kapal korek n70 ku..

baki:0.16,Tarikh Luput:24.04.2011,SMS Bonus:0

senget la haku ni.
=.'=

dan sampai sekarang aku still ingat wajah org dlm mimpi aku tuh.
.
.
.
.
.
.
.
.
v
ha!!ni lah dy org nye!!
bhahahahaha.
aku tipu ke??
ooo aku tipu rupenye cite ni.
thanks CIK AIMI kasi sy peluang join GA ni.haha.

*CIK AIMI,sory tau curik gambo CIK AIMI.xde niat len selain dr sbb nak wat enry sal GA ni.tehee~~


sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

2 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP:

Unknown berkata... BALAS

hikhik ,
nice entry ,
tq join & wish u gudluck :)

bdw , comel kan kan cikPuan blog tu. haha >.<

noyis gila kentang~~ berkata... BALAS

@aimi shahida hehhe,ksh cik aimi di atas pujian 'nice entry'.same2 dear.comel??ye2 sgt cumel.tp lg cumel kalo dy bg noris menang.haha