Ahad, 10 April 2011

HARI2 TERAKHIR SEBELUM MENINGGAL.....

SELAMAT PAGI MALAYSIA.
pagi2 lagi akU dah menelaah blog.
bkn xd keje len.
tp keboringan melanda.
MUN n WAWA da blek KKB.
NIK plak kompom2 nga tido skrg ni kan.haha!
so hari ni mau hupdet kisah aku pd hari2 terakhir sblm meninggal....
MENINGGALKAN TAMPIN!!
*hamboi,kau ingat aku meninggalkan dunia?? =.'=
sgt seronok hari2 terakhir kat sane.
no more work.
no more uniform.
tp satu yg wat aku hangin satu kapla.
perangai mat*** yg macam xpakai hotak.dah tua pon kuat mengadu.
hanya krna bsg n amik gambo nak jdkan kontroversi.
ele,ak tau ko jeles kan.
mase ko mude2 xdpt wat cam ni kan.huh!!
oke,kau wat aku spoil mood.kembali ke cerita asal.

pagi2 lg kami semua da bgn.seawal 5.30 pg ye puan2 d tuan.semate2 nak g makan srpn kat gerai mak cik senah yg sgt....mmmmmuuurraahh.hah!bkn je murah tp sedap!!satu keping roti canai rm0.70,secwn air teh tarik rm0.90.mane nak cr harga cm ni kat kl.so aku hanya menyediakan wang sbyk rm2.30 tok srpn pg.*sbb aku amik roti canai 2 kpg.hahaha!

d gerai mak cik senah.



kami yg havoc.^^.

dr luar smpai ke dlm bargambar je. =.=


kdg2 ad gak prgai gewdix kami.bhaha!

aktiviti kami d pg jumaat.senam aerobic.haaa~~


^_^


sblm mem'bla'kan diri,kami tlh bg ckt cenderamata kpd pihak klinik.
*hey,wpon cenderahati murah.tp berharga tau.ad gak hadiah kami nk bg.haha.

dan di hari last tu jugak,aku n yg len2 di landa satu lg muhasabah musibah.mane x nye.makanan ktorg telah di cemari oleh seekor makhluk ni.maunye xkombang hah tokak den.*ececeh aku,mkn nasi ayam licin gak.haa~~.sian member aku,bru je nk mkn laksa tp hajat x kesampaian.then g mengadu kat makcik kantin,bole plak kan dy wat selamba.apakah??kau xd prsn ker.memang dlm resepi kau ad letak LANGAU ea.d ulangi LANGAU bkn lalat.euwww..memg la kami xkire sgt psl duit tuh,cume kami nak kan hak kami sbgai pengguna.nmpk sgt la kan kntn ni xamik psg sal kebersihan.siap leh srh ktorg ganti dgn mknan len.hamboi2..da tau ktorg ni bru pas jmp LANGAU dlm laksa,kompom2 ktorg xamboh beli mknan len.ap lg,dgn kebijaksanaan kple hotah kami,kami g mengadu ke JABATAN KESIHATAN TAMPIN tok mendptkan kan kembali hak kami.*amboi,da mcm menteri pertahanan. tibe2.


tgk2,nampak x cik LANGAU uh.
xnampak??
jap2 aku zoom.

.
.
.
.
.
v

hah!!ni ha makhluk tersebut.kt pic nmpk kecik kan.sobonarnye bosa hah!!goli den!


sdg di ambil ktrgn.

hah!pdn kau makcik kantin.ingat kami ni wpon kanak2 lg,*kanak2 ke?? kami xberani nak ngadu2 sal benda ni.hey,hygine tu pntg oke.bkn ktorg sngaje nak blame mak cik.sbnrnnye klo bole kami nak settle cre bek je.tp d sbbkan makcik lyn costumer dgn care yg mcm haram,wat dono je benda2 gni.so,terpakse lah kami bwk benda ni ke pihak atasan.*ceh,dan2 je ek ktorg g wat aduan.mentang2 la smlm nye baru pas g ceramah sal EH,berkaitan aduan thp kebersihan premis2.haha.dan lg satu,makanan tu jual la dgn harga berpatutan.jgnlah cekik drh sgt.terima kasih d atas kepulangan duit rm2.50.kami TAK KISAH TENTANG DUIT,TP KAMI KISAH TENTANG KESIHATAN N KEBERSIHAN. ^^


beres!!
siap suda aku berleter.
bkn ape ingin meluahkan prsn yg terpendam.
*chewah aku.haha.
hak pengguna kan,xslh kami wat mcm tuh.
x mustahil org len nanti akan kene benda yg same.
then sblm blek,ni la gambo2 yg aku abadikan. :)



sejarah pam tgn.


mekasih puan di atas segala ilmu.:)
*baju merah CI kami.baju oren JM klinik Tampin.

yah!!sblm sampai uma sempat lg bergambar.
kat tugu signboard KG TAMPIN TENGAH.
kt cni la uma smtre kami.heee..


dak2 uma aku.
.EIKA,ANA,THIRAH,WAWA,NOYIS.



DI AKHIR2 WAKTU.
AKU TELAH DI AMBIL BEKERJA SBGAI MODEL SAMBILAN.
HAHAHHA.
XSGKE I SEMUA NAK AMIK GAMBO NGAN I.
POPULERNYE SAYE!!BHAHAHA!
*alasan jd model-> pas2 ni xjmp aku lg sbb praktikal tmpt len2.suwweet tau korg.hahaha~~


rindukan korang semua..:)

ptg jam 5.45 ptg aku bertolak blek ke KL.
panas hati sbb tgu bas dr kol 3 ptg.
bole plak bas sesat kan.haishhh~~


lepak2 sambil mkn psg grg n ABC.heee~~


sain hah.da mcm pelarian.haha.


mase tgu bas ni ad satu kejadian ngeri belaku.
nga kami dok2 tgu pas d bwh pokok yg besar.
*aku xtau la 2 pokok ape.
bole plak sehelai lalang hinggap jatuh atas lengan bella.
memang 1st expected ak tu adalah lalang.
sbb sgt nipis n berwarna hijau.
tibe2 si bella bole plak jerit sekuat hati pas2 lari.
ya Allah!!!!ULAR!!!!
MASE 2 TUHAN je la yg tau camne prsn ktorg.
jantung aku mcm nak terkeluar.
takot nye la hai.
sampai org seberang jalan semua tgk kat ktorg.
sian bella menggigil2 bdn dy.
handphone pon smpai tercampak berkocai ha.hahah.
nseb bek xd ape2.cume terkeju je.
hey ular,xd tmpt len ke ko nak landing.kat bahu member aku gak ko nak jth.=.'=

sebijik hah ular tuh mcm kat pic ni.eiiiii...geli aku.sampai skrg msh teringat2. +_+

selamat tinggal TAMPIN.HKL plak menunggu kdtgn aku. :)


sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

0 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP: