Isnin, 4 April 2011

SHAHEIZY SAM AJAK AKU GI BERCUTI!!

malam td..
aku dpt satu kejutan yg xbole di sangke.
shaheizy sam ajak aku g KOREA!
nape mesti aku??
adakah kerna aku seorang yg comel.
*ah,sudah.ate bako je dy prsn nak gila.
sgt2 xsgke.taulah,u baru pas menang ABPH.
dpt duit byk plak tuh! ^_~
.....JANGAN TERPEDAYE DGN TIPU HELAH AKU.....
bhahahaha!
xde maknenye dy nak ajak aku g jalan.
sapelah aku ni wey..
muke xcantik mane.
tinggi x tinggi mane.
tapi cumel ad ckt.kyaaaaa!!
actually aku xtgk pon ABPH.
*AK PON XTAU NGAPE AKU XNGOK.
ak hanya dok bersandar d dinding.
sambil telinga melekat dngo dr tv jiran sblh.hahah.
sgt malas nak g uma sblh.
*maklumlah nga praktikal,tv kongsi.tv kat uma sblh. =.'=
so,dngo jelah anugerah2 yg ade.
tapi rase amt berbangge coz akak n abg aku yg mak bpk len2 menang.

SHAHEIZY SAM.

LISA SURIHANI.

YUNA.

adik beradik aku ke??jgn prsn sgt.tgk muke,jaoh bahu dr betis.haaa~~

hahah.mereka2 ini adalah artis kesukaan aku.
bkn sbb cantik n nsem oke.
tp sbb pencapaian dyorg dlm bdg seni.
n dyorg popular bkn dgn gosip,tp ngan BAKAT yg SGT2 MENYERLAH.
biarlah klo org len xminat.
masing2 punye opinion kan.
tp AKU TETAP MINAT DYORG. :)

*1.nape bile dyorg da menang baru lah nak ngaku depa abg la,akak la,artis pujaan la.
2.nape bile dyorg da menang ade je mlt2 yg ckp,"ële,family sndri yg byk undi uh,ptotlah menang."
3.nape bila dyorg da menang ad mlt2 bsk yg ckp,"ele,xptot kot dy ni mng."

KALO DAH SUME XKENA,KO JELAH YG JD PELAKON N PENYANYI DLM MSIA NI.AGAK2 RAMAI X YG SUKE N UNDI KO.=.'=


sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

2 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP:

~miss ain~ berkata... BALAS

btl2...diorg ni mmg best..

noyis gila kentang~~ berkata... BALAS

tau xpe,tempe xnak.:D