Selasa, 26 April 2011

FRIM..tiada TANDAS??


xsaba rasenye nak tunggu hari esok.
mau g mandi berkubang dalam aor sejuk.haaaa~~
besok aku nak g FRIM bhai!!
mau ikot???xdpt jett..hehe.
aku teringin gile nak g FRIM.(institut penyelidikan perhutanan Malaysia)
mane x nye,selame ni melelh ayak liur je sambil teguk berkali2 nk g sane.
maklumla xde sape nak bwk teman ke sane.haha.
so,esok la julung2 kalinye nak g.
setelah berklai2 tgk keindahan FRIM dlm photoshoot pengantin baru.=.'=


ihsan cik google.

ihsan cik google.

macam2 nasihat CI aku bg sblm g sane.
ye la kan.kami major pompuan yg g ni.lelaki seciput jep.
dan slh satu advice yg wat aku ingat smpai bile2.haha.

"i dont care if u want to jump from flight,but u must back save to me."

hhaha.funny kan.
dan CI gak ad ingatkan bahawesenye kat sane xd tandas.
TAK ADE TANDAS??SURE??
nantikan esok....jwpn nye ad di sane.hee~~
so sblm berangkat ke FRIM,
kene sediakan semua brg2 keperluan.

1.baju basahan. SUDAH!
2.tuala. SUDAH JUGAK!
3.kain batik. PERLU KE??SUDAH2!
4.first aid. SUDAH!!*kak ada punye.haha.
5.surat khabar. SUDAH!
6.makanan. PENTING SEKALI!SUDAH BAWAK AWAL2.HAHA.
7.selipar. BEREH2!!

untuk mewujudkan benda2 ni semua..
dgn berhemah td telah membeli belahkan diri bersama kak ada.
sambil menemani si cantik manis membuat passport..


haaa~~~
bile la giliran aku nak berjln ke overseas ni...-_-
.NOKTAH.

*nantikan entry terbaru haku g ke FRIM esok ye.cepatla pagi.lalallalallalalalla.....


sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

0 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP: