Sabtu, 2 April 2011

gulai ayam di TAMPIN.


HaH!!sgt rindukan tok ber'blog'.
juga tok ber'pesbuk'
bukak2 blog..
hamboi...bersawang2 dah..
lame sgt dah x hupdet blog..
*halamak!padahal baru 1 mgu kot xbkak.
sumenye kerna line internet yg cam siput babi
baru arini kot line laju dan menyenangkan hati.
huh!!majukan cikit kwsn tampin ni. =.=
oke,hari ini mau cite satu cite.
tapi cite yg dah berzaman.
maklumlah,agak bz mgu ini.
*chewah aku,cam menteri perdagangan.haha!

sabtu lepas,26hb 3..aku telah berhangkot2 brg tok g berjuang.*noris,jgn merepek.pergi praktikal la.d Tampin,n9.seawal 7 pg ye aku n yg len2 telah menyiapkan diri tok pegi,wpon dgn ati yg berat.*sebab kene pisah dgn kawan. T_T.nik je x merantau,aku,wawa,mun n kak fiza je.tapi kak fiza time nih xdok,coz ad emergency case kene balek kg melibatkan emak.sian kak fiza.so dgn semangatnye aku trn n mengheret luggage ku yg paling cantik itu.*sambil hati menyupah seranah kat management,nape mesti hari sabtu yg awal kene g sane. =.'=. nik jua sgup mengorbankan waktu tidonye yg berharge itu tok hantar kwn2 g haji nek bus.


ni la brg2 aku n dak 2 ketul nih.ceh aku,g 2 minggu,tp brg cam nak g 2 taon.haha!


ceria di awal pagi.:)


see nik.masih dgn baju tidonye lagi.haha.thanks nik sudi anto kiteorg.:)


nape muke aku tampak tua.kyaaaaa~~~


tinggal kami berempat.eh,dulu bkn 5 ke??ntahla...


hamboi ada,sukenye ye nak g praktikal.bhahaha!


kumpulan nasyid mahsa.cun2 kan.hak3!


bersarapan dulu sblm meneroskan perjalanan.hee~~

dgn kesabaran aku tgu kedatangan bas.dr kol 7 ke 7.30.dari 7.30 ke kol 8.dr kol 8 ke 8.30.xlame pas uh nampak mr perry n mr muthu trn padang bersame kuncu2nye.aku dpt agak mesti ad prob ni sal transport.yes!!!sgt tepat.ok,si perry itu kate transport ktorg kene delay mlm nanti.peh kan!!cam haram.nape xckp awal2.haish!!matra tol.pas2 aku decide dok2 jap tok tenangkan diri.time ni temperature aku memg da nek gile nih!tgu punye tgu tibe2 ad announcement lagi.bus kitorg ad plak kan.tp kol 11am.eh!!ak tau la ko keling .jgn la ckp pon macam kel kan!eh,geram tol!time uh baru kol 8.45.ap ag,aku angkat kaki la.msk bilik tido lagi bagus. ~_~


then kol 11am.trn bwh.tp yang ado!!!sabo lagi dan lagi!!wawa n mun da g da.tgl aku,kak ada,mah,fara n esah.kol 12.3o tghri kan baru ade bas!!eh,memang geram tol.nseb bek time tuh kak ada bg air twister.sejuk ckt temperature aku.haish!!!alhamdullillah..perjalanan selamat.tp hanto dak2 Melaka dulu.so,jln2 la kami round2 Melaka.hee~~
*pandai ea driver amik ati ktorg.




kelaparan dlm bus.jus mkn goreng pisang n mee hoon goreng seciput dlm bus bersame kak ada.nseb bek sedap,klo x angin lagi aku. =.'=


my sista!!luv u kak ada!:)

akhirnye sampai jugak kat TAMPIN!!
penat wey...
sampai dlm kol 6 time uh.
nseb bek ad kwn.klo x tercongok la aku sorg2 kat uma uh.
time ni la kenal kwn2 baru.
ANA,EIKA N TIRAH.
thanks korang..
u oll r nice person have i meet. ^_^



INILAH RUMAH KAMI!!!
cumel uma ni.
sume kemudahan ade.
cume uma kg kan.
agak panas.
tp lame2 oke la.
bak kate org2 tua.
"alah bisa tegal biase"



jus satu yg aku xpuas ati...
MAKAN MAHAL DOWH KAT CINI!!KL LAGI MURAH KOT!! =.'=

.noktah.


sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

2 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP:

CintaZulaikha berkata... BALAS

makanan tu mahal sb dy nak minta cik noyis diet..kihkih..sabor je la dik..maggi kan banyak...lalla~~

noyis gila kentang~~ berkata... BALAS

hahahha.tol la kak.ade2,memg da standby megi berkotak2.hik3.