Khamis, 23 Februari 2012

WHEN I DONT REPLY SMS...

apabila aku tidak membalas mesej
apakah orang sekeliling akan fikirkan
mungkin mereka fikirkan yang ini



jika aku hanya satu
mesej tanpa balasan dari aku atas sebab aku tidur
hahahaha
sebab lain jarang
sesiapa yang mesej aku
as soon as posible aku membalas
tapi jika SI DIA lambat membalas aku tahu kenapa
dia sedang dalam perjalanan........................




untuk menjemput aku pergi membeli belah
hahahahah
gila la awak nampak ohsem
awak punya janggut!hik!


sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

2 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP:

Princess Feyqa berkata... BALAS

klu fika pakwe xbls msg mst tga tdo xpn drive balik keje hehehe

noyis gila kentang~~ berkata... BALAS

@Princess Feyqa hehhe...lelaki ek..kuat tdo..mcm tunang kite gak..hik!