Khamis, 2 Februari 2012

ANAK ANAK KECIL MAKHLUK YANG COMEL.

setiap malam aku berdoa sebelum tidur.
bermacam macam yang aku pinta dari Dia
aku tahu aku bukan manusia sempurna
banyak kekurangan diri aku
justeru itu aku harus meminta dari Dia
kerana hanya itu yang aku mampu lakukan
selain dari usaha dan tawakal
dan salah satu doa yan aku sering meminta adalah

"ya Allah,kurniakan lah aku zuriat yang soleh dan solehah serta manis dan sempurna di mata semua makhluk yang melihatnya."


mungkin seperti anak kecil ini.


comel kan mereka...
kenapa la Allah ciptakan anak anak kecil ini begitu comel
ahhhhhh...aku ingin kembali pada zaman itu
di mana aku di kerumuni orang ramai
semua sibuk mencium pipi yang tembam
semua orang ingin menggendong ku
dengan satu kata kata yang mampu membuat aku ketawa

"eiii...geramnya.comelnya baby ni.."

namun sekarang tiada lagi kata kata itu
tiada lagi kata kata pujian
tiada lagi orang yang kerumun
ohhh..sungguh cemburu aku dengan si kecil
bertuah badan si ibu dan si bapa
kerana di kurniakan anak yang comel
walaupun begitu kini aku bersyukur
kerana aku sudah merasai kehangatan tentang doa doaku.
kerana aku di kurniakan dua makhluk comel ini
sebagai persediaan aku menerima anak comel suatu hari nanti



my lovely princess..



my lovely prince...



puteri:"angah...nak beli jagung."

aku:"oke,pergi la uma cik ida.nah duit.cakap kat dia nak jagung rebus 2."

puteri:"oke.kejap ea."

............................................................................

dua minit kemudian.


cik ida:"ngah....apa yang anak sedara kau ni cakap.nak pengsan cik ida ketawa.hahahahah."

aku:"hah??kenapa2?dia nak beli jagung rebus.nape?"

cik ida:"ce angah tanya dia,dia ckp apa tadi."

aku:"puteri,tadi cakap apa kat cik ida."

puteri:"ckp nak beli itu la.nak beli JAGUNG BOLOS."

aku:"jangung rebus la!!!bukan jagung bolos!!hahahahahahahhahahahah."


alahai budak budak..hahahaha.


sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

4 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP:

Tanpa Nama berkata... BALAS

anak2 sedara kak eqa ke tu?comel2...mesti kak eqa comel gitu jugak mase kcik dulu....no wonder la semua pakat cium pipi tu...heheheh

noyis gila kentang~~ berkata... BALAS

aah yang..anak2 kite..eh salah!anak2 sedara..hahah..hahah..xde la comel sgt kite dulu time kecik2..comel sikit je.haahaha

miss_ain berkata... BALAS

hahahaaha..comel jek si put3,,,tetap ngan pelat dia...
anas pn comel sesangat,,,

noyis gila kentang~~ berkata... BALAS

comel kan....hahahaha