Ahad, 5 Februari 2012

CIRI CIRI WANITA HANTARAN RM10,000..

picture kredit to LENSALANGXIE PHOTOWORK


assalammuaikum semua..
tahun ini ramai yang nak mendirikan rumah tangga kan
bila cakap pasal kahwin
semua nak cantik,semua nak grand grand
orang sekarang kalau nak kawin macam nak berlawan lawan
bukan setakat pelamin and baju pengantin je nak lawan.
hantaran kahwin pon nak lawan
cukup la sekadar bersederhana
buat apa nak terlalu grand grand sangat tapi kahwin buat pinjaman
guna duit emak ayah
bila di tanya kenapa
jawapan hanya satu

"ala..kahwin kan seumur hidup sekali."

boleh,tidak salah semua itu
tetapi jangan la terlalu melampau sehingga di luar kemampuan
masa kahwin dah tentu duit banyak keluar
habis selepas kahwin tak guna duit ke??
makan la pasir yang ada kat luar rumah.haha
kalau tinggi sangat permintaan duit hantaran,
manalah si pihak lelaki nak cari duit.
si ayah dan ibu harus bijak berfikir
anak itu ingin berkahwin,bukan untuk di jual.
era dunia sekarang ni pon
paling kurang hantaran rm10,000
kalau hantaran nak tinggi sangat
ciri cirinya macam ini boleh?



boleh macam ini??


"wanita yang rendah mas kahwinnya adalah wanita yang di redhai hidupnya."

sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

2 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP:

Syan_Neesa berkata... BALAS

awak! jom join GA kitaorang lak! (^_^) lebih 20 hadiah menarik menanti peserta~

http://syanpunyabelog.blogspot.com/2012/01/sticky-post-future-doctors-give-away.html

noyis gila kentang~~ berkata... BALAS

insyaAllah dear..thanks jemput kita.:')