Sabtu, 4 Februari 2012

SEBAB KENAPA CIK NAZ TAK MAHU TERGESA GESA KAHWIN NORIS..

CIK NAZ saya.<3

tahun ini cukup aku tunang ngan CIK NAZ 3 tahun.
mengikut perjanjian aku insyaAllah kami atas pelamin tahun ini
tapi ramai yang bertanya

"kenapa lama sangat tunang?"

"tak takut ke tunang lama lama?"

"bila nak kahwin,dah cukup 3 tahun ni"

"buat apa tunang?terus kahwin jela.kan senang and jimat."

aku hanya mampu senyum je sebagai balasan.
aku mempunyai alasan tersendiri
pertamanya aku harus tamatkan pengajian aku
keduanya aku sedang belajar tentang tanggungjawab sebagai seorang isteri
ketiganya aku masih mahu mengumpul aset hidup
keempatnya aku mahu betul betul menyediakan diri bagi memikul tanggungjawab besar

begitu juga dengan CIK NAZ
dia juga mempunyai alasan.
pertamanya dia menghormati keadaan aku yang masih bergelar pelajar
keduanya dia tidak mahu kehilangan aku
ketiga dia hanya memberitahu melalui gambar ini


benar.
inilah tanggungjawab seorang suami apabila menerima akad nikah dari wali pengantin perempuan



sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

6 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP:

Eiza berkata... BALAS

Lambat atau cepat...bila tiba masanye..pasti bersatu jua :) Amin...
Semoga Allah merahmati kamu berdua...hingga akhir hayat....

miss_ain berkata... BALAS

tol2,,,semoga angah bahagia ngan cik naz hingga akhir hayat,,,

noyis gila kentang~~ berkata... BALAS

THANKS YANG..MUDAH MUDAHAN MCM 2..DOAKAN YG TERBAIK UNTUK KAMI.:')

noyis gila kentang~~ berkata... BALAS

THANKS..DOAKAN kami kekal hingga akhir hayat,^_^

uMmI NuR aIn berkata... BALAS

sabo je...kite je yg tau knp kite wat cmtu....:)

noyis gila kentang~~ berkata... BALAS

yup..betol 2..just kite n Dia yg tahu segalanya.^^