Ahad, 19 Februari 2012

terima kasih MALAYSIA kerana rm200..


muka kehepian setelah mendapat voucher rm200.^^

hye semua
currently at KUALA LIPIS,PAHANG.
tentang kuala lipis akan ku ceritakan kemudian
ini cerita 2 hari sebelum aku final exam for final sem
ye aku mengakui
aku bukan budak budak yang bijak pandai
aku hanya insan biasa
sebab itu......
di saat orang sedang berguling guling di atas katil memerah otak membaca buku
aku dan kawan kawan sibuk merambu di MPH dan BORDER
bagi melaksanakan tugas penting kepada kerajaan Malaysia
bukan pergi berjuang\tetapi pergi memanfaatkan segala kemudahan yang di beri.haaaa~~



kau lihat..
kerana kau voucher
aku sanggup merempuh orang ramai
habis semua gegot tudung aku..


ini la hasil hasil muka responden setelah berjaya menebus voucher.

responden pertama:NURUL 'AIN NAJWA

"saya berterima kasih kepada kerajaan atas rm200 ini.saya akan membeli novel dan calculator gambar robot."


responden ke 2:MUNISAH

"terima kasih banyak2 Malaysia!lama dah saya nantikan,saya nak beli NOVEL!!"


itulah segelintir responden yang dapat aku dapati dari researcher ini
memang inilah cita cita mereka
kalau aku memang tak ada benda lain aku nak beli
aku nak beli peb yang berbatang batang
juga membeli majalah kesukaan..harharharhar~~

majalah in trend n eh!
*actually tinggal 14 hengget
tak tau nak beli apa soh main capai je.haha

LA TAHZAN:untuk pasangan pengantin
LA TAHZAN:kerana jodoh

di beli khas untuk SANG PUJANGGA.sebagai persediaan sebelum dan selepas berkahwin.insyaAllah.:')

buku buku comel
juga senaskhah al-Quran untu ibu

kad imbasan abjad.
*maaf,bukan untuk aku.untuk anak sedara.=..'=


stationary..banyak takkkkk...:')


kenapa aku beli liquid nia agak agaknya?
sebab nak dapatkan key chain mouse.hahah
*maaf,kualiti gambar kurenggg..


beg kertas cumel..


totally gembira
habis semua settle aku belanjakan
niat asal nak abiskan voucher kat POPULAR
tapi malas nak pergi jauh jauh
kat MPH pon not bad
sebab banyak barang and buku buku yang di ingini
BORDER juga terrrbaikk.
tempat tersusun dan aman damai tak ramai orang
mudah membeli.:')


terima kasih Malaysia

*sedih tak dapat beli novel BOGEL MENUJU TUHAN by ZAHIRIL ADZIM & SOAL BICARA BERSAMA USTAZ IDRUS.stock habis.T_T


sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

0 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP: