Ahad, 2 September 2012

majlis sarung cincin cousin,IZIE NUREFFA

"opp opp oppa gangnam style
heyyyyy..sexy ladyyy.."

*kamarukan oppa gangnam style melanda Malaysia.

assalammualaikum

cerita persiapan kahwin dah,cerita nak kahwin dah,cerita orang kahwin pon dah.nak cerita bab 1 bagi permulaan nak kahwin.terbalik.biasa lah.style dnia sekarang.mulakan dengan yang akhir.akhiri dengan yang awal.ini cerita tentang MAJLIS SARUNG CINCIN.bukan cerita aku.cerita cousin aku,easy bag IZIE.



nenek,makcik,sepupu.sama.

kelarga aku jenis keluarga besar.bukan dari segi jumlah mahupun angka.tetapi segalanya besar.ketawa besar,makan besar,badan besar,suara besar pokoknya segala galanya.rasa bertuah dilahirkan di kalangan keluarga Amat.senantiasa muda.kenapa?

KERANA KETAWA ADALAH SENAMAN KAMI.:')



cousin,EYQA bakal berlaki

alhamdulillah majlis berjalan lancar.majlis bermula jam3.namun seawal 12 tengahari aku dan cousin cousin yang lain sudah mencecahkan kaki.maklum lah musim raya.Syawal ke enam.sebelum sampai di rumah pengantin,haruslah mengetuk pintu rumah saudara seislam nak beraya.terima kasih makcik di atas kerepek pisang yang gorgeous.habis setelap aku kerjakan.haha.terbaik tekak aku.



makcik,EZA bakal sponsor kahwin ku

adik kepada ibu,makcik kepada adik aku,ipar kepada papa aku.jadi,siapa dia pada aku?haha.teka.dari  yang bongsu sampai yang ke tua.keluarga ibu memang meriah.kalau ada majlis macam nak runtuh rumah dek suara suara petir.bukan petir berdentum tapi petir menyambar.jangan main main.sesiapa yang ingin masuk ke dalam keluarga Amat haruslah mempunyai persiapan dari segi fizikal mahupun mental.zahir haruslah sempurna yang paling penting mulut besar,makan besar.batin haruslah menahan segala jenis percakapan berbaur air liur menyembur dari segala mulut.bukan memarahi tetapi semuanya adalah dari segala jenis nasihat turun temurun 7 keturunan.




makcik,MAK LONG & NOY bakal bermenantu

cekittt..cekitttt
bunyi hasil dari button snap dari dslr

cekittt..cekittt..

mak itam:"budak ni dah kenapa la.tak habis habis ambik gambar."
mak long:"entah 2.cubit juga.hahahaha"
aku:"lek..lek..nak ambik gambo je.tak kena bayo.posing je la.hahah."
mak itam:"oo nak kena posing ea?oke oke.posinggg.."
aku:"hampeh.sabo jela.tadi marah. =..="



kawan sekolah rendah,NURUL

yang ini kawan aku.kawan ak,kawan cousin ku jua.sebab dari sekolah yang sama.sekolah kebangsaan bukit kenangan.dia dulu dari aku.anak dua sudah.bakal ke tiga.oke tipu.alhamdulillah.dia sudah merasai susah senang hidup.dulu dan sekarang dia kian nan berubah kepada yang lebih baik.tahniah AM & NUN.kau orang berjaya menongkah arus kehidupan dengan jayanya.kalau aku kaya,aku nak hadiahkan trofi johan kepada kau berdua.tahniah dear!

yes,pengantin untuk hari ini

kata sepakat telah di ambil.ikat setahun hidup.hantaran rm......alhamdulillah,kini saudara rapatku sudah bergelar tunangan orang.orang yang bertuah itu adalah KHALIS ARAFAD.hey guys!tahniahh..semoga ikatan pertunangan ini berkekalan hingga ke jinjang pelamin seterusnya ke alam perkahwinan.jaga elok elok oke hubungan ni.bukan senang bukan mudah.hati kena kuat,diri kena tabah.tolak ansur kena ada.bersabar yang paling penting.drive safety!ingatlah orang yang tersayang.

sembilan berbalas tujuh
merah berbalas pink purple

semua hantaran cantik cantik belaka.aku paling suka yang ini.cokelat.sedap!hahaha


NAJWA & EYQA,my lovely cousin
semua dah berpunya.terima kasih.

masih tak cukup korem
kalau ada semua pasti lebik syioookkk
majlis berjalan dengan lancar
namun aku akhiri majlis dengan beraya di rumah saudara seislam
terima kasih sekali lagi,sedap air gas f&n oren.:')

*terima kasih am dan nun belanja makan.pedas gila oke nasi goreng cili padi.padan muka aku! -,-



sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

4 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP:

Unknown berkata... BALAS

follow kak ! heehe

noyis gila kentang~~ berkata... BALAS

@syidah razalitq sayang..follow u back.:')

queen`s heart berkata... BALAS

rugi2 i je x de.... so x de la story pasal i....hahahah... congrate nurul....

noyis gila kentang~~ berkata... BALAS

@queen`s heart hahha..2 la rugiii x dtg.kalau x da bole havoc together gether.hahah