Jumaat, 27 Januari 2012

RUPA AKU BILA DAH TUA KELAK..


TUA

satu perkataan yang di takuti oleh semua orang perempuan.
tapi bagi aku ia adalah seronok.
masa itulah kita hanya berehat di rumah
goyang kaki tak perlu kerja lebih lebih
hanya tunggu duit bulanan dari anak anak.
insyaAllah.
hahahah.tinggi sungguh harapan ku apabila tua kelak
dan sekarang aku terpikir jauh
bagaimana agaknya rupa ku ketika tua kelak??

kalau masih muda seperti ini,TUA macam mana?



adakah comel seperti nenek ini?


adakah sopan santun anggun seperti nenek ini?



ataupun seksi gorgeous selebet seperti nenek tua ini?



sangan curious tentang itu
harap aku dapat menjadi seperti diriku sendiri
comel manis sopan.
namun aku masih CINTA gila kat partner aku ni
walaupun dah tua
dia still HENSEM segak bergaya!!
wa caya a sama lu!!


ohsem kan mamat AARON ni!!!:D




sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

0 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP: