Khamis, 5 Januari 2012

KEPAYAHAN IBU MENGANDUNG


ibu...
sanggupnya kau ke sana dan kemari membawa aku
bukan untuk sekejap
tapi untuk 9 bulan 10 hari
kesanggupan kau meruntuh hatiku
kadang keletihan terpancar di mata
manakan nak melayan aku
manakan nak melayan penat
manakan nak melayan ayah
manakan nak melayan muntah muntah
sungguh sabar engkau ibu
tapi bila aku besar
aku banyak mengecilkan hatimu
maafkan aku ibu
aku berjanji
selagi hayatku di badan
aku akan menjaga hati dan dirimu.

my lovely,PUAN YATI.


sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

2 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP:

محمد رازيق berkata... BALAS

pengirbanan ibu tidak terkira, bermula dari dia mngandungkan kita. huhu.. cuma kita sebagai nak keadang mudah lupa. nice entry, tq mengingatkan sy.. salam kenal. free2, jmput singgah blog sy, jmput bc entri DAHULU itu.

noyis gila kentang~~ berkata... BALAS

@محمد رازيق betul 2,setuju..ibu adalah segalanya.janganlah sakit kan hati ayah ibu,memang susah nak berjaya dlm hidup.oke,i will friend,thanks drop here..:')