Selasa, 2 Oktober 2012

NEW SEXY BABY


"because i naughty naughty,hey! i'm mr simple,because i naughty naughty...."

tiba tiba terngiang ngiang lagu Mr Simple by Super Junior .xde motip.sukati aku lah.mulut yang nak nyanyi.layankan je.hey hey!aku ada baby baru.bukan baby aku.kahwin pon belummm okeh.anak sedara baru.ohsem!setelah dikira kira campur tolak jari kaki,anak sedara aku dah TIGA orang semua sekali.ramai.kopak mak ngah. -.-



ado ciri ciri kemamaan?

biodata baby yang tak seberapa

tarikh lahir:24 september 2012
jam lahir:11.43 pm
jantina :perempuan seksi
berat:2.46kg
nama:PUTERI NUR NADHIRAH
nama manja:BABY


gembira tak terkata.tapi baby memang tak SABAR nak datang ke dunia nan indah permai ini.due sebenar 14 october.namun bulan september dah sibuk nak keluar dari perut ummi dia.welcome sayang!tengok tengok.dunia ini memang asyikkkk.tapi engkau tidoooo je ea baby.mak ngah cubit ke,mak ngah cium ke,mak ngah nyanyi kuat kuat ke.kau tidoooo ajo!tidaklah kuat membuta! =.=

akibat hobi baby yang suka tidur dikala siang mahupun malam tanpa menghiraukan kelazatan susu cap gantung,walaupun telah dipaksa tanpa rela membuka mata.akhirnya baby telah dijangkiti penyakit yellow.baby baby..bangun!bangun!cepat minum susu kalau nak baik.jangan malas la baby.nanti tak ada boboy nak ngorat.hahah

semua,doakan baby dalam kesihatan yang baik.currently baby bawah light incubator with cute eye glasses for baby.

"ya Allah,kurniakan kesihatan yang sempurna kepada anak kecil ini.aku ingin melihat dia membesar dengan baik.amin.."


camhwore with baby sexy


MAKCIK YANG GILOS!



NENEK YANG ROCKS!

bye!
assalammualaikum


sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

6 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP:

syidah razali berkata... BALAS

hahahha tersenget senget muke baby tu kak kau kerjakan.

noyis gila kentang~~ berkata... BALAS

@syidah razalihaha.geram la syidaaa!!rase nk gigit2 je tau.hahaha

queen`s heart berkata... BALAS

huhuhuhu bila la nak jumpa mama ni wahai baby syg.... x sabar nak cium dia ketat2... jangan lupa yer baby balik umah nek mama raya haji ni... luv u la baby...

QasehnyaRania berkata... BALAS

tahniah dapat nak sedara baru..
ciksu golek2 sampai sini..jatuh hati ..i follow ..

salam kenal;)

noyis gila kentang~~ berkata... BALAS

@queen`s heart baby ckp kalo nak jumpe mai sini.baby tak larat nak drive.hahaha

noyis gila kentang~~ berkata... BALAS

@QasehnyaRania hehe.mksh.suke2.tq ye follow.already follow u back.