Rabu, 3 Oktober 2012

ZAMAN KECIK AKU MEMANG BEST!

assalammualaikum

hai semua.terasa nak bercerita.tentang zaman beyen.oo rasa nak putar balik masa jadi kanak kanak ribena yang tak pikir masalah dunia.yang hanya tahu main,makan ,tidur.seronoknyeee.hey ekau ekau semua?pasti ada benda manis suwett kan masa zaman zaman engko kecik.eh kecik ke kecil?macam mengada kalau sebut kecil. =..=

zaman aku kecik dulu,banyakkkk benda yang aku buat rasa macam betul.rasa bangga sebab macam aku manusia paling tergenius sekali di zaman itu.namunnnnnapabila dah beso godang ni,rasa selekeh je apa yang aku dah buat.kadang kadang boleh buat aku gelak sorang sorang.sebabnya...ANAK ANAK SEDARA AKU BUAT APA YANG AKU BUAT.-.-

contohnya ye...

1.bukak kipas meja,cakap depan kipas nak denga suara bertkar umpama Zaiton Sameon buat bubling.

2.naik kereta,tengok bulan pastu ingat bulan tu jalan ikut kita.

3.naik basikal,boleh lepas tangan dari 'handle',rasa hebat sangat!

4.masa sekolah,ada orang bagi milo free,lepas ambik sekali,menyamar jadi orang lain,beratur amik milo lagi.

5.lukis burung guna huruf 'v'.

6.lukis matahari kat penjuru atas kertas lukisan or antara bukit

7.masa kecik,fikir yang hati bentuk sebenonye macam ni - <3 nbsp="nbsp" p="p">

8.tutup peti ice pelan pelan,sebab nak tengok bila lampu dia mati.

9.letak air dalam piring pastu tiup nak kasi sejuk cepat.

betul x engkau buat semua ni?haha.jangan tipu la tak buat.

sudah la.
nak main game.
bye!


aku masa kecik.comel kan? -.-


sape2 rase diri dia comel gilee,sila kumen2 n like.tehee~~

2 KENTANG TERGOLEK2 NAK BERCAKAP:

QasehnyaRania berkata... BALAS

opkos comey lotey sbb bb kan ;)

part buka pin2 peti es,mmg the best sbb penah buat juga..terpikir nape lampu ia padam..hehe

noyis gila kentang~~ berkata... BALAS

@QasehnyaRania haha.kite mmg buat semua ni kak.then xsgke plak anak sedare ikut.haha